![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Guido; 25-01-2006 at 00:11. |
|
||||
|
||||
Alemaal bedankt voor de tips
![]() ![]() maar de ga de gordels nu zo laten,maar zal er de volgende keer meer werk van maaken ![]() En als ik nog eens naar domino ga zal ik zeker die kleuren mee brengen @206wrc-ke,ik heb mijn gordels van plakband(weet niet als dat het mooie woord is ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb een vrouwtje die heel veel doet. Maar momenteel, met dat dikke buikje, kan ze dat niet mer en moet ik wat bijspringen. Plus die job die wat meer vraagt, dan velen beseffen (maar ik klaag niet) De Lancia is hier van PROTAR. Hij is voorzien van een open deur (allez, je kan hem zo maken ![]() ![]() Het zal wel nog wat maanden duren eer ik eraan begin denk ik... Tenzij ik hem voorneem... |
|
||||
|
||||
@ Scooby,
Decals zouden er morgen moeten zijn Groeten |
|
||||
|
||||
Heb de decals ontvangen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Zeer mooi Scooby. Zoals ik al bij andere 'oudere' wagens zei, zelf zou ik er niet aan beginnen, maar ik heb respect voor diegenen die het wel doen
![]() Ik zie 'Astra' op de zonneband staan, is dat dan van het team?? Het Italiaanse Astra Racing die een 307 WRC inzette in de Monte-Carlo voor Gardemeister dit jaar of zit ik er compleet naast?? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En dat is idd het astra racing die de 307 inzet voor toni gardemeister,ze draaien ook al een tijdje mee ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb deze livery nog weten rijden hoor. In die tijd bestond "Sportnet" nog en was ook Europsport overal op de kabel. Oei, das al lang geleden... (en zeggen dat buurman dit wel heeft, maar hij woont in een andere gemeente en de grens loopt door onze garage...)
Maar het is wel een prachtig en origineel kleurtje ipv steeds de official colours... Prachtig werk scooby... |
|
||||
|
||||
Ze hebben mij verteld dat tommi makinen ook nog met deze lancia heeft gereden.
|
|
|||
|
|||
Dat klopt, en Pierre-César Baroni heeft er ook mee gereden
![]() |
|
||||
|
||||
@scoobyfreak
Tommi Makinen die met nen modelbouw gereden heeft? dat zal een zicht geweest zijn ;-))) |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Last edited by scoobyfreak; 31-01-2006 at 02:14. |
|
||||
|
||||
Baroni he, ik dacht het wel... Was hij niet met deze auto in Ieper? Hij zou hier eens komen winnen dacht hij...
Zal toch even mijn oude rallybeelden moeten bovenhalen (kan de kleine weer meegenieten) |
|
||||
|
||||
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|