![]() |
|
|
||||
|
||||
amai amai mooie dinges
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar ze moeten nog 1 laagje krijgen dus voordat ze klaar zijn maar ik moet nu nog naar Maastricht voor een nieuw busje lak, vermoedelijk in de loop van deze week.
|
||||
|
||||
da's al heel netjes. Ziet er goed uit.
|
|
||||
|
||||
Quote:
kwil ook wel eens zo'n moto maken ![]() |
|
||||
|
||||
Ok het is eventjes geleden maar eindelijk heb ik nog eens wat tijd om verder te werken. En wat nog belangrijker is ik heb terug verf en alles is nu mooi blauw.
Een huidige stand van zaken : ![]() Aangezien ik vorige keer alle onderdelen al had afgewerkt (buiten alles waar TS51 bij te kijken kwam dan ![]() ![]() Greetzzz, Infinity
|
||||
|
||||
zier er heel realistisch uit sjiek sjiek
|
|
||||
|
||||
En het gaat inderdaad goed vooruit nu ... tijd dus voor nog een kleine update :
![]() ![]() Groeten, Infinity ![]()
|
||||
|
||||
Heel mooi , ziet er super strak uit
Alleen het blauwe lijkt mij net iets te donker maarja maakt niet zoveel uit ![]() |
|
||||
|
||||
Voila ik ben aangekomen aan de voorlaatste update van dit model. Alle onderdelen zitten erop ... nu alleen nog stickeren.
het blauw vind ik niet te donker, ik vind het wel iets verschillend dan het origineel wat iets minder metallic lijkt. Het kan ook wel aan de foto liggen want die lak is nogal verschillend naar gelang het licht erop valt. ![]() En nu ga ik beginnen stickeren en de volgende keer dat jullie van mij zullen horen in deze tread zou hij volledig afgewerkt moeten zijn. Greetzzz, Infinity
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() Ziet er heel mooi uit. Met de decals erop zal het een knappe bike zijn! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De bike ziet er al heel chique uit, ook zonder decals. ![]()
|
||||
|
||||
Wat die decals betreft, zou ik ze erop gezet hebben alvorens de eindmontage uit te voeren, zodat ze erna nog kunnen "geseald" worden met vernis. Vooral deze bikes zijn altijd een schoolvoorbeeld van enorm glimmend bodywork, en zonder enkele lagen vernis zal er altijd een verschil in glans bestaan tussen de lak en de decals. Maar ik mag niet té hard roepen, want het is nog maar een jaar of 2, 3 geleden dat ik op de manier werkte zoals jij nu...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Het stickeren was dus een beetje met opzet ![]() ![]() ![]() en ik was er niet ver van af ![]() bon, ik zal eens verder gaan decalleren ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe zit dat eigenlijk met de vensters, mag daar ook vernis over of worden die dan wazig ?
|
||||
|
||||
Quote:
Ten bewijze dat het windscherm van de Cooper-Maserati er niet onder geleden heeft : |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|