![]() |
|
|
||||
|
||||
ik zal er ook zijn op zaterdag en zondag :d, domino staat er namelijk met een stand, dus voor mij zijn het werkdagen
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() We zien wel, en anders wordt het een colonne vanaf dan. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
||||
|
||||
Ik ga de zaterdag ook met 2 kameraden. Ben van plan van daar rond de noen te staan. Ik stop is in Aarschot en in Neder over heembeek om die mannen op te pikken. Ik kan desnoods nog wel iemand oppikken want ik heb 7 plaatsen
![]() |
|
||||
|
||||
@ Nismo, voor mij is het makelijker om in "St "op te stappen in de "DePaddock Shuttle". toch bedankt voor het aanbod.
@ Huudo, zeg maar waar ik juist moet zijn en om hoe laat. |
|
||||
|
||||
Je kan natuurlijk moeilijk nog spreken van "in clubverband gaan" als iedereen op eigen houtje vertrekt.
![]() Nu goed, als er niet meer interesse is - of zou blijken te zijn - dan rijd ik niet om via de A2, maar zal gewoon Big Attack oppikken in Gingelom en dan door rijden naar Gr.Bijgaarden om daar Dominique te vervoegen. Dit alles afhankelijk van de interesse natuurlijk, die er evt. nog van anderen zou bijkomen. Later in de week, als we een definitief overzicht hebben, zullen we dan definitief beslissen. ![]() |
|
||||
|
||||
het is toch wel niet te geloven. Voor de 4de keer op rij probeer ik dus naar Jabbeke te gaan en ook nu lijkt het niet te zullen lukken...
![]() Zondagnamiddag pijn in de rechter achillespees beginnen krijgen, 's avonds flink gezwollen, maandag naar de dokter en dinsdag in het gips. 3 weken verplichte rust voor de pees in kwestie is het verdict. ![]() Rijden naar Jabbeke is dus uitgesloten. Ondertussen al enkele telefoontjes gedaan en Big_Attack zal dus Nismo vervoegen en met hun meerijden, dus dat is geregeld. Zoals het er nu naar uitziet, zal ik alsnog proberen op zondag te gaan met Sennake. Wellicht niet meteen de meest verstandige beslissing, maar bon, dit jaar ga ik écht wel in Jabbeke geweest zijn. @ Dominique: Ge zult dus niet op ons moeten wachten in Gr.Bijgaarden. @ MFahrer: Het zal van de toestand van mijn voet afhangen of we nog gaan langskomen. Mail anders even je telefoon nummer, dan bellen we je op zondag wel. Sorry mannen, maar het is nu niet anders. |
|
||||
|
||||
huudo veel beterschap , ge zult nu wel 3 weken kunnen bouwen zeker
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote: