De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Meetings
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 05-03-2006, 00:28
Steven's Avatar
Steven Steven is offline
De Paddock Rookie

ik zal er ook zijn op zaterdag en zondag :d, domino staat er namelijk met een stand, dus voor mij zijn het werkdagen
Reply With Quote
Old 05-03-2006, 00:40
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...

Quote:
Originally Posted by Huudo
- Huudo en Big Attack (misschien zijn ze beide nog te paaien om een 2de dag te gaan, maar op zondag is er ook rally in Hannuit... Maar als Sennake met goeie argumenten komt... wie weet! )
Hola, zo gaan we niet beginnnen he, gij komt naar de rally.
Old 05-03-2006, 00:55
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Dominique
Mag ik even een kleine rechtzetting, Heer Moderator? Ik zal inpikken in Gr.-Bijgaarden, maar zal waarschijnlijk zelf met de auto tot Jabbeke rijden. Ik moet namelijk ginder op tijd vertrekken om tegen 19.00Hr opnieuw vanuit Mechelen richting het mooie, zoete, en onvolprezen Limburg te rijden.

Ik dank U voor uwwaandacht.
Dat mag u altijd. Maar indien we maar met een man of 2 à 3 zijn, zouden we van "shuttle" kunnen veranderen, óf zelf op tijd naar huis komen. Als we ginder tegen een uur of 10 - 10.30 arriveren zal het beste er om 16.00 / 16.30 wel af zijn. Weet natuurlijk niet, hoeveel tijd ge nodig hebt om uw kits op te bergen en uw eer om te kleden.
We zien wel, en anders wordt het een colonne vanaf dan.
Reply With Quote
Old 05-03-2006, 00:56
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Juha
Hola, zo gaan we niet beginnnen he, gij komt naar de rally.
Hela, hola...
Reply With Quote
Old 05-03-2006, 00:58
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
rally rally rally ...

Quote:
Hela, hola...
Ik zie u daar wel als je komt. Nummer 130 heeft meestal niet veel foto's als er 3 WRC's, 2 Super 1600's, 2 Porsches en een stel rwd's aan de start staan dus een fotograaf is altijd welkom. Maar ik ga hier
Old 05-03-2006, 01:05
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Quote:
Weet natuurlijk niet, hoeveel tijd ge nodig hebt om uw kits op te bergen en uw eer om te kleden.
Een zinspeling op het laatste wapenfeit te Nieuwegein neem ik aan? Waar ik 3 keer opnieuw naar de auto moest om de dozen op te bergen, omdat ik het niet meer kon dragen?
Old 05-03-2006, 01:42
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Quote:
ok, even resumeren wat we al hebben:

Gaan op zaterdag met "DePaddock Shuttle" :
- Huudo (met auto)
- Big Attack (je kan misschien tot in ST komen?)
- Dominique (vanaf Gr.Bijgaarden)

Gaan op zaterdag op eigen houtje:
- Nismo + Collega en zoon (waarom niet via de A2 mee met de rest? )
.................................................. .....................................
Ik zal een poging wagen maar ik beloof niets, anders zie ik jullie wel in Jabbeke. Als er in Zolder nog iemand wil opstappen, dat hij het me aub laten weten (parking Wheels bvb rond 08u30) want ik denk niet dat mijn zoontje meegaat.

Grtzzzzzzz Nismo
Reply With Quote
Old 05-03-2006, 14:42
commanderke's Avatar
commanderke commanderke is offline
De Paddock Rookie

Ik ga de zaterdag ook met 2 kameraden. Ben van plan van daar rond de noen te staan. Ik stop is in Aarschot en in Neder over heembeek om die mannen op te pikken. Ik kan desnoods nog wel iemand oppikken want ik heb 7 plaatsen
Reply With Quote
Old 05-03-2006, 14:48
Big attack's Avatar
Big attack Big attack is offline
De Paddock Regular

@ Nismo, voor mij is het makelijker om in "St "op te stappen in de "DePaddock Shuttle". toch bedankt voor het aanbod.
@ Huudo, zeg maar waar ik juist moet zijn en om hoe laat.
Reply With Quote
Old 05-03-2006, 14:52
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Je kan natuurlijk moeilijk nog spreken van "in clubverband gaan" als iedereen op eigen houtje vertrekt.

Nu goed, als er niet meer interesse is - of zou blijken te zijn - dan rijd ik niet om via de A2, maar zal gewoon Big Attack oppikken in Gingelom en dan door rijden naar Gr.Bijgaarden om daar Dominique te vervoegen.

Dit alles afhankelijk van de interesse natuurlijk, die er evt. nog van anderen zou bijkomen. Later in de week, als we een definitief overzicht hebben, zullen we dan definitief beslissen.
Reply With Quote
Old 08-03-2006, 20:21
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

het is toch wel niet te geloven. Voor de 4de keer op rij probeer ik dus naar Jabbeke te gaan en ook nu lijkt het niet te zullen lukken...

Zondagnamiddag pijn in de rechter achillespees beginnen krijgen, 's avonds flink gezwollen, maandag naar de dokter en dinsdag in het gips. 3 weken verplichte rust voor de pees in kwestie is het verdict.

Rijden naar Jabbeke is dus uitgesloten. Ondertussen al enkele telefoontjes gedaan en Big_Attack zal dus Nismo vervoegen en met hun meerijden, dus dat is geregeld.

Zoals het er nu naar uitziet, zal ik alsnog proberen op zondag te gaan met Sennake. Wellicht niet meteen de meest verstandige beslissing, maar bon, dit jaar ga ik écht wel in Jabbeke geweest zijn.

@ Dominique:
Ge zult dus niet op ons moeten wachten in Gr.Bijgaarden.

@ MFahrer:
Het zal van de toestand van mijn voet afhangen of we nog gaan langskomen. Mail anders even je telefoon nummer, dan bellen we je op zondag wel.

Sorry mannen, maar het is nu niet anders.
Reply With Quote
Old 08-03-2006, 20:37
gofastfreddy's Avatar
gofastfreddy gofastfreddy is offline
De Paddock Regular

huudo veel beterschap , ge zult nu wel 3 weken kunnen bouwen zeker
Reply With Quote
Old 08-03-2006, 21:21
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Quote:
het is toch wel niet te geloven. Voor de 4de keer op rij probeer ik dus naar Jabbeke te gaan en ook nu lijkt het niet te zullen lukken...
Aha: ophokplicht noemen ze dat.

Quote:
@ Dominique:
Ge zult dus niet op ons moeten wachten in Gr.Bijgaarden.
Okidoki. Ik zal direct doorrijden. De rest zie ik dan ginder wel.
Beterschap alleszins.
Old 08-03-2006, 22:11
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Quote:
.................................................. ............................
Rijden naar Jabbeke is dus uitgesloten. Ondertussen al enkele telefoontjes gedaan en Big_Attack zal dus Nismo vervoegen en met hun meerijden, dus dat is geregeld.

Zoals het er nu naar uitziet, zal ik alsnog proberen op zondag te gaan met Sennake. Wellicht niet meteen de meest verstandige beslissing, maar bon, dit jaar ga ik écht wel in Jabbeke geweest zijn. .....................................
Als je met Big_Attack kan meekomen tot in Zolder is er geen probleem , ik heb nog plaats in de auto. Dan zal je toch eindelijk eens in Jabbeke geraken, al weet ik niet hoe het daar aan toe gaat ivm ophokplicht.

Grtzzzzzzz Nismo
Reply With Quote
Old 08-03-2006, 23:56
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Nismo
Als je met Big_Attack kan meekomen tot in Zolder is er geen probleem , ik heb nog plaats in de auto. Dan zal je toch eindelijk eens in Jabbeke geraken, al weet ik niet hoe het daar aan toe gaat ivm ophokplicht.

Grtzzzzzzz Nismo
Da's wreed vriendelijk, maar ik zal plaats nodig hebben in de auto omdat ik met mijn voet wat in de hoogte moet kunnen zitten, ivm opzwellen van het onderbeen. Ben er trouwens nog niet uit of het wel zal gaan tot ginder. 2 uur stilzitten is me vandaag niet zo goed meegevallen, tenzij ik mijn been wat hoger kon leggen. Stappen gaat wel.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules