![]() |
|
|
|||
|
|||
seg makker zalt gaan ja???
![]() ge denk toch ni da ta zo gemakkelijk gaat gaan van ons uit elkaar te hale.... |
|
|||
|
|||
Quote:
nee ik heb geen tweelingzus ik heb wel een broer moest het u interesseren ![]() en hij is voort moment ook vrij |
|
|||
|
|||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
weette ik denk da gij eerder de naïveling zijt zenne
![]() en da van de foto's das ni grappig... ge kon op zen minst die waar da ik op sta weg late ik staan der echt kei slecht op ![]() |
|
||||
|
||||
Back to topic
![]() Toffe meeting. De karting was OK. Sennake en Pascal hebben me wel effe eraf getikt maar ik heb Pascal terug kunnen inhalen. Sennake maakte zich breed en ik geraakte er niet voorbij. ![]() I.p.v. hem eraf te knallen heb me dan maar tevreden gesteld met de 10de plaats. Ook de apres kart was tof. Leuke discussies. Toffe foto's ICP. Vooral de groepsfoto. ![]() Op naar de volgende meeting. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Werner333; 28-12-2001 at 21:00. |
|
||||
|
||||
![]()
was wederom geslaagd!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
meer van dat zou ik zeggen toffe bende
|
||||
|
||||
'k heb efkes die foto'kes bekeken: t was daar precies vrij donker
![]() Maar verdorie da is ne grote groep geworden, de paddock barst uit zijn voegen. Alle generaties zijn blijkbaar al vertegenwoordigd. En die t-shirts staan eigenlijk wel stoer. Volgende keer kan ik hopelijk wel (ik stel voor: ne zaterdagmiddag of zo dat er niemand moet werken), want nu hoor ik er echt niet meer bij zie ik. Trouwens, krijgt de laatste ook kussen van die juffrouw? Anders kom ik heel zeker. Zeg one, hoeveel kost dat zo, een meisje betalen om ne namiddag uw lief te spelen? ![]() |
|
||||
|
||||
Wees gerust, ik ben al bezig met een nieuwe wedstrijd-meeting. Het zal volgende keer een langere wedstrijd (10 min kwalifs en een uur race) worden met teams per 2, zodat iedereen zijn maten ook eens kan zien rijden als toeschouwer EN actiefoto's kan nemen. Lijkt me wel leuk. Oh ja, prijs zal €50 per team zijn.
Reacties? |
|
||||
|
||||
volgens mij werkte die int zwart en wou ze darom ni op de foto. HEt is niet enkel depaddock op die fotos he. Onze vrienden van sport24 zitten er ook bij
![]()
|
||||
|
||||
hoe sneller hoe liever sennake
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
seg en als ik de volgende keer nog es meekom dan zal IK ook es foto's nemen zenne van als jullie racen... en crashen... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|