![]() |
|
|
||||
|
||||
Zelfde opmerking hier. Het dashboard ziet een beetje fel uit. Een iets donkerdere kleur zou misschien beter zijn. Maar het zal wel correct zijn zo zeker?
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien dat ik hem morgen weer open gooi en het toch aanpas naar een beter kleur?? Zo ziet hij er momenteel uit: ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hehe, we zitten aan de laatste werkjes hoor. Deze avond op mijn gemak de laatste decals aangebracht en telkens met zorg afgedekt met SOL. Gelukkig dat dit product bestaat want het zou ander niet eenvoudig zijn om alles netjes te doen passen. Bovendien zijn de decals nogal stug en hard (warschijnlijk door de ouderdom)
Volgende week maak ik dit racemonstertje dan af. Ik ben immers in blijde verwachting (ja nu ikke LOL) van nieuwe lichten. Hopelijk passen ze want ze komen uit een gelijkaardige kit, maar met een ander serienummer. Hieronder de foto's van de stand van zaken: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Volgend weekend is ie klaar voor de vitrine... ![]() |
|
||||
|
||||
Meer moet dat niet zijn. Het ziet er in zijn geheel toch al heel anders uit dan in het begin.
Knap werk!
|
||||
|
||||
weeral een mooie bij, knap werk man
|
|
||||
|
||||
Weer een mooie restauratie!
|
|
||||
|
||||
Zeer knap, je zou zeggen dat het een nieuwe is!
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor jullie toffe reacties.
Omdat ik de velgen net iets te "nieuw" vond, heb ik er nog wat smoke aan toegevoegd. Niet teveel (één beurtje) en dit is dan het resultaat: ![]() ![]() grtzz |
|
||||
|
||||
Na de Celica heb ik ook even tijd genomen om deze wagen af te maken. Heb opnieuw de originele kapjes op de lichten geplaatst. Ook de laatste decals zitten erop. De restauratie is compleet en volgens mij dik geslaagd.
Even was er nog een flauw zonnetje, dus tijd voor de fotoshoot. Meer foto's vind je in mijn albumpje... ![]() ![]() Alle commentaar welkom... Op naar de M1 en de Xsara nu... 8) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|