|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Op dit eigenste moment ben ik bezig aan de veligheidsgordels. Die bestaan uit foto-ets materiaal, en dus moeten ze vooraleer ze geschilderd worden, in de juiste vorm geduwd worden zodat ze later "natuurlijk" in de cockpit liggen. De foto toont die cockpit met reeds de 2 schoudergordels die in vorm geplooid zijn. Maar ik zei dat ik al heel wat te tonen had wat al uitgevoerd was. Dat zie je hieronder dus : 4 foto's van de volledig gedecalde en verniste body, uit 4 verschillende gezichtspunten. Ik heb na het spuiten van de basiskleuren 2 vernislagen aangebracht met Gunze Sangyo vernis, omdat de Tamiya Enamels nu niet bepaald bekend staan om hun kleurvastheid en als je bijgevolg dezelfde plaats enkele keren vastneemt hangt de verf aan je vingers ipv op de body. En omdat decallen nu eenmaal een redelijk intensief proces is verkoos ik om die 2 vernislagen aan te brengen. Nadat die droog waren werden dus de decals aangebracht. Dat ging van een leien dakje, dank zij de goede bouwtekening, gecombineerd met goede referentiefoto's. Geen noemenswaardige problemen dus. Daarna werden weer 2 vernislagen aangebracht, die nu aan het doordrogen zijn. Het ziet er redelijk goed uit denk ik, al zeg ik het zelf. |
|
||||
|
||||
Maar ook de andere submontages zijn zo goed als klaar : je ziet achtereenvolgens de voorspoiler (zelfde behandeling als de body), de achterspoiler (idem) en de barge boards (idem) en vervolgens een dryfit van de voornaamste bodyparts. Tenslotte heb ik er de complete wielen bijgelegd om het plaatje compleet te maken.
Tot de volgende update!! |
|
|||
|
|||
Quote:
euh, redelijk, zeg maar fantastisch |
|
||||
|
||||
Mooi hoor, al moet ik zeggen dat de logo's van de voorste vleugel precies niet echt haarscherp zijn. Maar bon, daar kan je als bouwer niks aan doen. Je moet het stellen met de decals die je hebt, maar... "good job mate"!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Super knap hoor.
ff een klein vraagje ,die koelsleuven op de sidepods is wel jammer dat deze dicht zijn. Maar de schaal is te klein om deze open te zetten zeker ? maar toch knap |
|
||||
|
||||
Quote:
En gij moogt dat zeggen. Dat gaat hier weer een vried schoon modelleke worden
|
||||
|
||||
Zeer schoon
en zefs die velgjes zijn perfect met het OZ racing logo erin chapeau ! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Of was 't Pantani? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat ik eens naar de Macro moet voor een macrolens en zal daar bij Marco eens wat uitleg vragen... |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|