![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Voorlopig geen Lexus:
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
Spijtig dat we nog wat zullen moeten wachten, want amai wat is me dat een lekkere (touring?
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar amai als je op die site die je gaf de voor en achterkant foto's bekijkt! ![]() Wat een heerlijke wagen, serieuse KOLOS vind ik hoor, hier een foto zo dat jullie begrijpen waarom ik er zo over spreek: ![]() speedarena.com Misschien net iets te extreem voor WTCC?? |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik vind hem nogal "overbouwd", precies zo'n 1/18 tuner-schaalmodel, wielen blijken ook te klein volgens de wielkassen, achterkant valt dan weer hèèl goed mee...
|
|
|||
|
|||
Wel ongelovelijk erg dat deze wagen nooit in deze vorm zal racen. De wagen is klaar om met te rijden, maar als het project overgenomen wordt door PTG of TRD moet de wagen van scratch opnieuw ontwikkeld worden
![]() |
|
||||
|
||||
is die achtervleugel niet iets te breed? die is breder dan de wagen zelf
en ook wel een moeilijke plaats om te tanken, lijkt me
|
||||
|
||||
Wat een beauty zeg, wat vreselijk jammer dat hij niet ingezet gaat worden.
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |