![]() |
|
|
||||
|
||||
Toyo is de hoofdsponsor van het evenement. Ik bedoel dat er een stand zal zijn van Toyo Tire Benelux met de nodige animatie. Sorry voor het misverstand. Kom maar eens langs.
Groeten, Steven ![]() Last edited by Toyo Tires; 13-06-2006 at 22:33. |
|
||||
|
||||
Sorry voor het misverstand. Toyo is hoofdsponsor van het evenement en zal natuurlijk aanwezig zijn met een stand en animatie. Iedereen welkom.
Groeten, Steven |
|
||||
|
||||
Worden er dan gratis Toyo bandjes in het rond gesmeten?
![]() |
|
||||
|
||||
WA GRATIS BANDEN?????
![]() zeg jeroen oe kom et da jij nie komt kijken ? mag nie é, ons in de steek laten ![]() en witten, drifter leeft em nog zeg amai |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() 1 van ons serveuskes heeft beslist dat ze die dag niet komt werken, dus moet ik het een beetje in goede banen proberen te leiden Ik beloof dat ik zal duimen voor ///MDRIFTPOWER en de andere drifters, maar toch vooral voor ///MDRIFTPOWER ![]() |
|
||||
|
||||
Thomaske GLPK je weet ons wel te vinden hé !
Toyo hoofdsponsor evenement ? Hartstikke leuk voor de organisator . De drifters blijven in de kou staan , en juist wij animeren het publiek . . . Onze grootste onkost is jullie product . Witten Drifter , al concrete plannen ? Driftig , bedoel ik ? See you all @ Chimay .
Duke of Drift Last edited by M-jo; 14-06-2006 at 07:20. |
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
||||
|
||||
er zal natuurlijk een bandenwisselapparaat aanwezig zijn. Tijdens round 1 was er een Nederlandse bandenfirma die nieuwe banden verkocht (Clear banden). Hij verkocht er ruim 70 in 2 dagen. Er mogen banden worden verkocht, maar er maar geen reclame voor worden gemaakt. Het zou mooi zijn als Toyo contact met BE Drift Series opneemt voor Toyobanden op Chimay, maar vooralsnog zijn we bezig om 200x Wanli's 15, 16 en 17 inch in te kopen en naar Chimay te vervoeren. Het is inderdaad wrang dat de hoofdsponsor niet thuis geeft, temeer omdat driften de beste reclame is voor banden, want de banden worden maximaal belast, de beste grip banden liggen voorop en de duurzaamste achterop. Als ze eens zouden weten hoeveel vragen ik krijg over de banden waarmee ik drift, hoeveel particulieren juist die banden ook willen omdat ze blijkbaar tegen een stootje kunnen.
Last edited by BE Drift Series; 14-06-2006 at 08:56. |
|
||||
|
||||
Zou mooi klinken :
De Toyo BE Drift Series ! ![]() Nu hoor je altijd dezelfde vraag : Wanli ? Nou gaat die lekker ? Waar koop je die ? . . . @ Thomaske GLPK : Ik ben er enkel overdag . En dan lig ik dwars !
Duke of Drift Last edited by M-jo; 14-06-2006 at 18:38. |
|
||||
|
||||
Toyo Tire Benelux is hoofdsponser van het evenement. Ik bedoel dat we aanwezig zijn met een stand en animatie. Iedereen welkom.
Wel zijn er natuurlijk teams die op onze banden zullen rijden. |
|
|||
|
|||
Nog enkele dagen en het is zo ver jongens.
Het zalige weekend kan dan beginnen. Ik zit al op de kamping van vrijdag. Welke drifters zitten er dan ook al zodat we dan al een klein 'feestje' kunnen bouwen? Mvg... |
|
||||
|
||||
De M Power Boys pendelen .
Géén overnachting ginds . ![]()
|
|||
|
|||
Only 3 days to go for the fastest, loudest and craziest drag & drift event of the year!!
140 dragsters and 60 drifters from all over Europe! This will be round 2 of the Drift Series, on the road to Dubai! ![]() ![]() ![]() And on the dragside, lot of new fast cars coming from all over Europe but especcially from the Eastern Europe, like these 3 cars : Typhoon Dunlop No Limit VTG 9sec@400m ![]() ![]() Corvette C3 4x4 InterCars VTG 9sec@400m ![]() ![]() Civic Turbo Dunlop No Limit VTG 11sec@400m ![]() ![]() Can Eastern Europe beat Western Europe on the road to the crown...We will know in 3 days! All informations on http://www.kingofeurope.net Free campsite. Gates open 24h a day! Spectator price : 20euros. |
|
||||
|
||||
Voor zij die dit weekend driften, veel suc6 en zorgt da ze de Belgen nie gauw vergeten
![]() Da zal wel geen probleem zijn met de top 3 van ///MDRIFTPOWER en Joep ![]() |
|
||||
|
||||
Het was er wel dikke soep kwa organisatie...
De Drifters zullen er wel meer van vertellen! Ben zelf al blij dat ik van het circuit af geraakt ben (Merci Peter maar wel jammer van het "tikje"...) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|