![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
2. zelfs moest hij die stop & go niet hebben gekregen, in Japan had hij nog steeds zijn motor opgeblazen en geen punten gekregen, dus kampioen was hij zowieso niet. en verder kan ik alleen maar yvdp quoten: Quote:
|
|
||||
|
||||
Ze zeggen van Schumi en Rosberg ook dat ze een dikke nek hebben...maar heeft toch niks te zien met hun rijderskwaliteiten?
Om nu zo ver te gaan dat Montoya z'n racecapaciteit overschat is, dat weet ik zo niet...bij BMW heeft hij toch sterke jaren gehad. |
|
||||
|
||||
Ik vind het vooral jammer dat ze JPM op deze manier laten vertrekken, niet eens een waardig afscheid uit de F1. Iets wat deze man toch wel verdiend. Denk dat velen genoten hebben van zijn acties de voorbije jaren.
Wel ben ik ook blij voor de la Rosa, die man verdiend het om nog enkele races te rijden. En zoals hier al gezegd is, zouden ze Paffet ook eens enkele races kunnen laten rijden, zo kan hij zijn racekwaliteiten ook nog eens laten zien, en zich zo misschien in de kijker rijden naar volgend jaar toe.
|
||||
|
||||
ik snap mclaren eigelijk niet.. kimi gaat nog moeten oppassen dat zijn 3de plek niet naar massa of fisovo gaat op het einde van het seizoen.. hij staat nu trouwens 4de.. en hij zou wel wat hulp van montoya daarbij kunnen gebruiken !!
en dan beginnen ze ook nog opnieuw met een rijder vanaf 0 punten.. ![]() bwa dan kunnen ze dat zitje meschien wat gebruiken voor een geschikte rijder voor 2007 te vinden (moest kimi weggaan) er zijn nog 8 races, 4 voor del la rosa, 2 voor hamilton en 2 voor paffett ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat heeft Monotoya nu te maken met het al dan niet verliezen van de derde plek in het WK van Raikkonen? Trouwens, hem van de baan rossen helpt Raikkonen al helemaal niet... Trouwens, de punten van Montoya blijven behouden voor McLaren hoor, dus ik snap echt het probleem niet? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Rosberg liet in canada wel ruimte,maar net te weinig. Montoya zat er al een hele tijd naast en dus was het gewoon een race incident. In indianapolis waren ze allemaal op een hoopje gepakt. Raikkonen moest remmen voor villeneuve die de pas af sneed. Gevolg ja,montoya die er in gaat. Niet onbegrijpelijk denk ik als je met 5-6 wagens bij een gepakt zit. Blunder?Ik denk het niet ![]() Dat ze montoya zomaar aan de kant zetten vind ik eigenlijk bijzonder belachelijk van mclaren. Dit had ik eigenlijk niet verwacht van hun. Ik vind het heel spijtig dat montoya geen waardig afscheid krijgt. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
maarja de la rosa kan hem eigelijk ook helpen ja.. |
|
||||
|
||||
Ik vind het eerlijk gezegd ook jammer dat hij weg gaat.
Hij bezorgde BMW, men favo automerk, toch wel mooie resultaten toen in zen goede jaren... Montoya laat je BMW tijd herleven in de NASCAR! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
tiens, nu had ik toch gedacht van een Viper-fan dat hij meer voor Mercedes zou supporteren dan voor BMW ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
BMW is men favo merk voor iets hé ![]() |
|
||||
|
||||
Het lijkt wel of we hier te maken hebben met een brokkenmaker van het formaat Verstappen als ik e.e.a. zo lees
![]() F3000 kampioen, CART-kampioen en Indy 500 winnaar als rookie als ik het goed heb..........plus nog wat GP's op zijn naam in wagens die in die jaargang niet tot de beste van het veld behoorden. Wat het ontslag en / of vertrek betreft? Er zijn wel wat scenario's te bedenken. Of McLaren/Dennis dat allemaal bepaald? Zou DaimlerChrysler niet aan de touwtjes te trekken? Montoya verkoopt wel voor DaimlerChrysler de nodige Dodge-automobielen in de States, die link met Mercedes Benz en F1 is toch iets minder aanwezig. De beste man heeft nog steeds een bekende naam in de States. Daar kunnen ze helden nog waarderen. Hoe meer tijd JPM krijgt om zich voor te bereiden, des te beter de (marketing)resultaten in 2007. Een andere denkpiste: JPM zijn focus ligt vanaf nu op NASCAR. Moet je iemand nog in een F1 wagen zetten als het heilige vuur tijdelijk weg is? Anderzijds loopt die nog steeds rond in de keuken met de geheime recepten. Al die designers die van werkgever hebben gewisseld in de afgelopen jaren werden per direct uit de fabriek gezet. Die gasten genoten een paar maanden van "gardening leave". Daarnaast heeft een wellicht niet gemotiveerde coureur een negatieve uitstraling na de rest van het team.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik ga hem zeker missen,hij was een pure racer,een beetje te ontstuimig voor de F1 misschien...in NASCAR kan hij wat meer wheel to wheel combat leveren.
|
|||
|
|||
Hij moest zowiezo tijdens het weekeinde van de Japanse Grand Prix de ARCA Race op Taladega rijden om zijn Superspeedway licensie te halen , wil hij volgend jaar kunnen starten in de Daytona 500.
Last edited by tony s; 11-07-2006 at 22:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() In de Amerikaanse media ziet men de komst van JPM groots. Iemand die overal bekend is komt nu naar Nascar. Is de push voor Nascar om echt globaal te gaan? Voor de thuismarkt is de komst van JPM ook zeer gewenst. Iemand die als marketingtool kan dienen voor de Hispanic bevolking van de States. JPM, Nascar, DaimlerChrysler zijn de voorlopige winnaars....... Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|