De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 11-07-2006, 16:14
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by marcel
ik vind het alleszinds héél spijtig
blijkbaar zijn de mensen hier al vergeten dat hij in 2003 een onterechte stop&go nodig had om niet tot de laatste race mee te doen voor de titel
1. Een kampioenschap verlies je niet in 1 race, dan had hij in de rest van het jaar maar beter moeten zijn.
2. zelfs moest hij die stop & go niet hebben gekregen, in Japan had hij nog steeds zijn motor opgeblazen en geen punten gekregen, dus kampioen was hij zowieso niet.

en verder kan ik alleen maar yvdp quoten:
Quote:
Ik kan het mij maar weinig aantrekken dat hij er niet meer bij is. Ik vond het één van de meest overschatte rijders in het pak, en dan nog een dikke nek ook.
Reply With Quote
Old 11-07-2006, 16:41
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Ze zeggen van Schumi en Rosberg ook dat ze een dikke nek hebben...maar heeft toch niks te zien met hun rijderskwaliteiten?

Om nu zo ver te gaan dat Montoya z'n racecapaciteit overschat is, dat weet ik zo niet...bij BMW heeft hij toch sterke jaren gehad.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 11-07-2006, 17:01
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Ik vind het vooral jammer dat ze JPM op deze manier laten vertrekken, niet eens een waardig afscheid uit de F1. Iets wat deze man toch wel verdiend. Denk dat velen genoten hebben van zijn acties de voorbije jaren.

Wel ben ik ook blij voor de la Rosa, die man verdiend het om nog enkele races te rijden. En zoals hier al gezegd is, zouden ze Paffet ook eens enkele races kunnen laten rijden, zo kan hij zijn racekwaliteiten ook nog eens laten zien, en zich zo misschien in de kijker rijden naar volgend jaar toe.
Old 11-07-2006, 17:24
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

ik snap mclaren eigelijk niet.. kimi gaat nog moeten oppassen dat zijn 3de plek niet naar massa of fisovo gaat op het einde van het seizoen.. hij staat nu trouwens 4de.. en hij zou wel wat hulp van montoya daarbij kunnen gebruiken !!
en dan beginnen ze ook nog opnieuw met een rijder vanaf 0 punten..
bwa dan kunnen ze dat zitje meschien wat gebruiken voor een geschikte rijder voor 2007 te vinden (moest kimi weggaan) er zijn nog 8 races, 4 voor del la rosa, 2 voor hamilton en 2 voor paffett
Reply With Quote
Old 11-07-2006, 18:04
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by smiley
ik snap mclaren eigelijk niet.. kimi gaat nog moeten oppassen dat zijn 3de plek niet naar massa of fisovo gaat op het einde van het seizoen.. hij staat nu trouwens 4de.. en hij zou wel wat hulp van montoya daarbij kunnen gebruiken !!
en dan beginnen ze ook nog opnieuw met een rijder vanaf 0 punten..
bwa dan kunnen ze dat zitje meschien wat gebruiken voor een geschikte rijder voor 2007 te vinden (moest kimi weggaan) er zijn nog 8 races, 4 voor del la rosa, 2 voor hamilton en 2 voor paffett

Wat heeft Monotoya nu te maken met het al dan niet verliezen van de derde plek in het WK van Raikkonen? Trouwens, hem van de baan rossen helpt Raikkonen al helemaal niet...

Trouwens, de punten van Montoya blijven behouden voor McLaren hoor, dus ik snap echt het probleem niet?
Reply With Quote
Old 11-07-2006, 18:13
senna's kingdom's Avatar
senna's kingdom senna's kingdom is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by yvdp
Ik kan het mij maar weinig aantrekken dat hij er niet meer bij is. Ik vond het één van de meest overschatte rijders in het pak, en dan nog een dikke nek ook.
Ik denk dat je het over ene schumacher hebt .
Reply With Quote
Old 11-07-2006, 18:20
senna's kingdom's Avatar
senna's kingdom senna's kingdom is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by student
zijn geknoei in de laatste twee GPs zal er wel iets mee te maken hebben gehad. Of hij vertrekt op advies van Dennis of de eer aan zichzelf laat zullen we nooit weten, maar er zit meer achter dan ze in de pers laten weten
Sorry hoor,maar ik heb niet veel geknoei gezien .
Rosberg liet in canada wel ruimte,maar net te weinig.
Montoya zat er al een hele tijd naast en dus was het gewoon een race incident.
In indianapolis waren ze allemaal op een hoopje gepakt.
Raikkonen moest remmen voor villeneuve die de pas af sneed.
Gevolg ja,montoya die er in gaat.
Niet onbegrijpelijk denk ik als je met 5-6 wagens bij een gepakt zit.
Blunder?Ik denk het niet .

Dat ze montoya zomaar aan de kant zetten vind ik eigenlijk bijzonder belachelijk van mclaren.
Dit had ik eigenlijk niet verwacht van hun.
Ik vind het heel spijtig dat montoya geen waardig afscheid krijgt.
Reply With Quote
Old 11-07-2006, 18:40
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Lambo
Wat heeft Monotoya nu te maken met het al dan niet verliezen van de derde plek in het WK van Raikkonen? Trouwens, hem van de baan rossen helpt Raikkonen al helemaal niet...

Trouwens, de punten van Montoya blijven behouden voor McLaren hoor, dus ik snap echt het probleem niet?
montoya had 26 punten en zou nog voor een top 5 kunnen gaan in het kampioenschap..
maarja de la rosa kan hem eigelijk ook helpen ja..
Reply With Quote
Old 11-07-2006, 18:46
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Ik vind het eerlijk gezegd ook jammer dat hij weg gaat.
Hij bezorgde BMW, men favo automerk, toch wel mooie resultaten toen in zen goede jaren... Montoya laat je BMW tijd herleven in de NASCAR!
Reply With Quote
Old 11-07-2006, 19:13
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Ik vind het eerlijk gezegd ook jammer dat hij weg gaat.
Hij bezorgde BMW, men favo automerk, toch wel mooie resultaten toen in zen goede jaren... Montoya laat je BMW tijd herleven in de NASCAR!

tiens, nu had ik toch gedacht van een Viper-fan dat hij meer voor Mercedes zou supporteren dan voor BMW
Old 11-07-2006, 19:28
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by marcel
tiens, nu had ik toch gedacht van een Viper-fan dat hij meer voor Mercedes zou supporteren dan voor BMW
héhé, néné ik prévereer BMW voor Mercedes in F1 hoor,
BMW is men favo merk voor iets hé en Viper men favo racewagen
Reply With Quote
Old 11-07-2006, 22:26
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Het lijkt wel of we hier te maken hebben met een brokkenmaker van het formaat Verstappen als ik e.e.a. zo lees Die kerel heeft menig platte prijs op zijn naam staan waar menig overhypt F1-coureurtje van kan dromen.

F3000 kampioen, CART-kampioen en Indy 500 winnaar als rookie als ik het goed heb..........plus nog wat GP's op zijn naam in wagens die in die jaargang niet tot de beste van het veld behoorden.

Wat het ontslag en / of vertrek betreft? Er zijn wel wat scenario's te bedenken. Of McLaren/Dennis dat allemaal bepaald? Zou DaimlerChrysler niet aan de touwtjes te trekken?

Montoya verkoopt wel voor DaimlerChrysler de nodige Dodge-automobielen in de States, die link met Mercedes Benz en F1 is toch iets minder aanwezig. De beste man heeft nog steeds een bekende naam in de States. Daar kunnen ze helden nog waarderen. Hoe meer tijd JPM krijgt om zich voor te bereiden, des te beter de (marketing)resultaten in 2007.

Een andere denkpiste:
JPM zijn focus ligt vanaf nu op NASCAR. Moet je iemand nog in een F1 wagen zetten als het heilige vuur tijdelijk weg is? Anderzijds loopt die nog steeds rond in de keuken met de geheime recepten. Al die designers die van werkgever hebben gewisseld in de afgelopen jaren werden per direct uit de fabriek gezet. Die gasten genoten een paar maanden van "gardening leave". Daarnaast heeft een wellicht niet gemotiveerde coureur een negatieve uitstraling na de rest van het team.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 11-07-2006, 22:33
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular

Ik ga hem zeker missen,hij was een pure racer,een beetje te ontstuimig voor de F1 misschien...in NASCAR kan hij wat meer wheel to wheel combat leveren.
Old 11-07-2006, 22:53
tony s tony s is offline
De Paddock Rookie

Hij moest zowiezo tijdens het weekeinde van de Japanse Grand Prix de ARCA Race op Taladega rijden om zijn Superspeedway licensie te halen , wil hij volgend jaar kunnen starten in de Daytona 500.

Last edited by tony s; 11-07-2006 at 22:56.
Reply With Quote
Old 11-07-2006, 23:37
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by tony s
Hij moest zowiezo tijdens het weekeinde van de Japanse Grand Prix de ARCA Race op Taladega rijden om zijn Superspeedway licensie te halen , wil hij volgend jaar kunnen starten in de Daytona 500.
Een palmares in de F1 zegt die Amerikanen niet zoveel Net zoals bij Marcos Ambrose in het begin van het jaar bij zijn debuut in de Craftsman Truck Series. Die mocht niet debuteren op de super ovals, eerst de kleintjes leren.......dan het grote werk. Ontwikkeling van Ambrose gaat de goede kant uit, die heeft zijn eerste pole te pakken.

In de Amerikaanse media ziet men de komst van JPM groots. Iemand die overal bekend is komt nu naar Nascar. Is de push voor Nascar om echt globaal te gaan? Voor de thuismarkt is de komst van JPM ook zeer gewenst. Iemand die als marketingtool kan dienen voor de Hispanic bevolking van de States. JPM, Nascar, DaimlerChrysler zijn de voorlopige winnaars.......

Quote:
Montoya carries the cache necessary to become the sport’s first non-white, non-American-born star.

Montoya, though, gives NASCAR immediate appeal down south – as in Colombia the country, Montoya’s the birthplace, and not Columbia, S.C. – as well as overseas, where he is known as one of the top drivers in Formula One.

One of NASCAR’s new goals is to globalize. That would be tough considering, well, zero of the 43 drivers who qualified for Sunday’s USG Sheetrock 400 list cities outside the United States as their hometowns.

http://www.fortwayne.com
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules