![]() |
|
|
||||
|
||||
Probeer deze eens : http://www.italiaspeed.com/2006/moto...7_preview.html
|
|
||||
|
||||
Marc rijdt 24u met de Gulf-Gordons Porsche : dat zou geen beletsel mogen zijn voor de Trofeo ; 't is geen fabrieksteam en ik zie ook niet direct conflicterende sponsorbelangen .
|
|
||||
|
||||
Quote:
Woensdag 19/07/06 en donderdag 20/07/06 is er vrij rijden op Francorchamp . Een Nederlandse organisatie DNRT ald ik mij niet vergis . Wagens worden ook opgespilst in twee groepen ( A en B ) Mvg
|
||||
|
||||
Jodie Kidd reed samen met Ralph Firman & niet met Justin Wilson.
![]() Vanina heeft wel ooit een race gewonnen in de Maserati Trophy samen met De Radrigues. Heeft Kris vorig jaar die race ni gewonnen van de Maserati Trophy? ![]() |
|
||||
|
||||
@ Yannick : Grazie
@ Iceman : Toch ene die wakker is idd. Firman (verkeerde Brit...) rijd die geen Gt in Japan ? Kris & Sandor waren 3e in de race niet 4e, maar ook niet 1e . |
|
|||
|
|||
Boulat was dit weekend ook snel in Ettelgem
![]() |
|
||||
|
||||
Als ge gelijke tred houd met Lietaer die 50pk meer heeft en 'n die 'n setje nieuwe banden legt om u te kunnen inhalen dan zijt ge idd. goed bezig .
Misschien kan Franky met die Gransport achteruit rijden... dan heeft 'm ook voorwielaandrijving... Vanina en Didier dR reden idd. 2e qualif. maar wonnen de race niet check maar op www.maseraticorse.com bij trofeo europe results 2004 . |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() In de Ferrari wel toen als ik my niet vergis? |
|
||||
|
||||
In de Ferrari heeft ze idd. wel gewonnen, trouwens op de Maserati site spreken ze van Vanina Jacky's son...
Ge moet u daar niet voor excuseren hoor maatje we zijn allemaal wel 'ns abuis, ikke op kop . |
|
||||
|
||||
Met Duez erbij op de Gulf-Gordon Porsche heeft Marc 'n iets comfortabeler tijdschema dus zie ik 'm zéker meedoen .
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Franky rijdt zondag ook nog 'ns rallye in Linter... die gaat zich ook niet vervelen dit WE ...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Een nieuw unofficial lap record op de Virginia raceway !! ![]() |
|
||||
|
||||
Goossens op dit ogenblik derde met nog 40 min to go.
|
||||
|
||||
Waar kan de resultaten vinden ?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|