![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Stefan Johansson heeft in '87 in Oostenrijk een hert aangereden.
Hert in frut vaneen en bolide ook zo goed als total loss, niet door het contact met het hert, maar hij crashte daardoor.
|
||||
|
||||
Da Matta's toestand zou stabiel zijn
|
||||
|
||||
Dat is toch al goed nieuws, nu maar hopen dat hij snel en goed geneest ...
|
|
||||
|
||||
quote vanop Autosport.com (ik heb geen abonnement, ik heb hem van 10/10ths geplukt)
Quote:
|
||||
|
||||
Ik ben blij dat te horen.
Ik was geschrokken toen ik het had gelezen dat da matta zwaar gewond was. Ik dacht meteen aan die keer van kyalami in de jaren 70. Toen rijder een marshal onderste boven reed en daarbij een brandblusser tegen zijn hoofd kreeg. Beide waren op slag dood en de rijder bleef op het gas staan en vlamde in de eerste bocht lauda van de baan. |
|
||||
|
||||
niet Lauda maar Laffite (die ook nog verhaal ging halen, maar meteen inzag dat dat helaas weinig baat had).
Onlangs nog beelden gezien van die crash van Tom Pryce. Onbegrijpelijk en al even gruwelijk... |
|
||||
|
||||
Ah,ik dacht gelezen te hebben dat lauda betrokken was in de eerste bocht.
|
|
||||
|
||||
nieuwe update over Da Matta:
Quote:
|
||||
|
||||
Hij mag morgen of overmorgen Intesive care verlaten. Dat is altijd een grote stap in de goede richting.
Quote:
|
||||
|
||||
Gaat het dan helemaal goedkomen?
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ken 2 personen die er op de ring ook al eens mee in contact gekomen zijn. Een huurwagen terugbrengen met het motorruim VOL hert-ingewanden iemand? ![]() Als je ze daar savonds langs de baan passeert is het ook altijd adem inhouden meestal blijven ze staan maar als er een slimme tussen zit die denkt weg te moeten lopen is het gegarandeerd langs het pad dat voor u wielen loopt. ![]() Verkeersborden zijn daar wel grappig : "Lieber langsam wie Wild" ![]() |
|
||||
|
||||
nu Da Matta zijn toestand beter is, heeft PKV besloten om toch aan een vervanger te denken. Dario Franchitti neemt het stuur over (bron: 10/10ths)
|
||||
|
||||
Is er al een idee wanneer da matta zou terug komen?
|
|
|||
|
|||
Denk dat er voorlopig nog gekeken wordt naar het volledige herstel van Da Matta en dat autoracen het laatste is waar ze nu aan denken.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|