De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-10-2006, 12:38
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Quote:
Originally Posted by Mario View Post
Heeft iemand enig idee waarom MS tweemaal plots vertraagde?
Foutje van de piloot, waarschijnlijk zenuwen

Quote:
Originally Posted by Mario View Post
Nu kan ik weer iets onbevangener naar F1 kijken. Alhoewel, ik blijf er al lang niet meer thuis voor.
Zelfde verhaal hier, maar met de strijk was ik al van 's middags klaar, dus kon ik toch wel met volle aandacht naar deze laatste - overigens boeiende - GP van 2006 kijken.
Reply With Quote
Old 23-10-2006, 13:04
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

En zijn de bollebozen van de FIA niets vergeten?

FIA Formula 1 Sporting Regulations Article 154: "after receiving the end-of-race signal all cars must proceed on the circuit directly to the post race parc ferme without stopping, without overtaking (unless clearly necessary), without receiving any object whatsoever and without any assistance (except that of the marshals if necessary)"

Moet die Braziliaanse vlag niet verbeurd verklaard worden?
Een half pak slaag voor Felipe is toch wel het minste.

Last edited by Jan; 23-10-2006 at 13:08.
Reply With Quote
Old 23-10-2006, 13:12
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

without receiving any object whatsoever (except that of the marshals if necessary)

Massa heeft die valg van de marshals gekregen omdat het nodig was
Reply With Quote
Old 23-10-2006, 13:15
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by jan View Post
Foutje van de piloot, waarschijnlijk zenuwen
Het leek toch een elektronica of brandstof probleem (motor die plots vermogen verloor) of een versnellingsbak probleem (hydraulisch of elektronisch).
Reply With Quote
Old 23-10-2006, 14:03
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by sport.be
De zege in Brazilië ging naar thuisrijder Felipe Massa (Ferrari). Het was al van 1986 met de legendarische Ayrton Senna geleden dat een Braziliaan nog eens won in eigen land. Je zou voor minder uit je bol gaan.
waarom blijft toch iedereen herhalen dat dit van 1986 geleden is? Kijken die journalisten nu echt niks na?
Lammens en Vermersch waren dit ook aan het vertellen tijdens de GP, ik denk dat alle journalisten van kranten en sites en radionieuws braafjes hebben geluisterd en hun idioot gezever voor waar hebben aangenomen. En dat is nu wel het stomste dat je bij die twee kan doen, aannemen dat wat L & V zeggen nog klopt ook.
Twee seconden opzoekwerk ter controle leert mij dat in 1986 Nelson Piquet heeft gewonnen in Brazilië, en Senna won er voor het laatst in 1993. Moeilijk he

Ander en beter, alstublief
Reply With Quote
Old 23-10-2006, 14:14
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by student View Post
waarom blijft toch iedereen herhalen dat dit van 1986 geleden is? Kijken die journalisten nu echt niks na?
Lammens en Vermersch waren dit ook aan het vertellen tijdens de GP, ik denk dat alle journalisten van kranten en sites en radionieuws braafjes hebben geluisterd en hun idioot gezever voor waar hebben aangenomen. En dat is nu wel het stomste dat je bij die twee kan doen, aannemen dat wat L & V zeggen nog klopt ook.
Twee seconden opzoekwerk ter controle leert mij dat in 1986 Nelson Piquet heeft gewonnen in Brazilië, en Senna won er voor het laatst in 1993. Moeilijk he

Straf. Vigneron zei dit gisteren ook al, maar hij herpakte zich rap.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 23-10-2006, 14:34
De Paddock Enthousiast

Bij RTBF werd ze ook zot dat de regisseur de verkeerde wagens in beeld bracht i.p.v. van zich op de inhaalmaneuvers van Schumacher te concentreren
Reply With Quote
Old 23-10-2006, 14:54
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:

Ik vond het vooral degoutant dat ze onderbraken voor terzake... Stel dat programma dan toch uit eh:s
Old 23-10-2006, 17:53
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

och ik kijk meestal de start op sporza ma ze het dan meestal na 5 minuten koers op de walen !
wat een dombo's bij sporza ! ze hadde trouwens pas door dat schumi lek stond toen hij de pit inreed...
Reply With Quote
Old 23-10-2006, 18:12
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:

het leek me al straf dat één van de beste piloten ooit zijn thuis-GP enkel in het begin van zijn carriere eens gewonnen zou hebben
Old 23-10-2006, 19:13
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Finish View Post
ps: iemand die rommel op de baan gezien op Sao Paulo ?
Volgens de commentatoren op RTL Television kwam dat grotendeels door baanmarshalls die hun LEGE BROODZAKKEN langs de baan laten slingeren...ferm
Die mannen krijgen tenminste een lunchpakket
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 23-10-2006, 21:10
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
vandaag pagina 33 in de morgen:
Attached Files
File Type: pdf martini.pdf (198.9 KB, 42 views)

Reply With Quote
Old 24-10-2006, 21:11
senna's kingdom's Avatar
senna's kingdom senna's kingdom is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Wees gerust dat ik dit niet zeg uit leedvermaak beste Finish, maar misschien voel je nu iets beter aan hoe ik me in 1994 voelde toen Senna verongelukte. En dan is Schumacher nog alleen maar op pensioen.

Je gaat hem niet alleen maar die eerste races van het seizoen missen, zelfs na 12 jaar mis ik Senna nog altijd. Sterker nog : na 24 jaar mis ik Villeneuve ook nog steeds. Je gaat ermee moeten leren te leven, en op een dag zal je een andere favoriet krijgen. Maar die zal nooit het gat opvullen dat je eerste idool achterlaat. Misschien raar dat deze levenswijsheid uitgerekend van iemand moet komen die Schumacher nooit in zijn hart gedragen heeft, maar ik weet wel waarover ik spreek als het op "verloren idolen" aankomt...
Indd,monaco '94 voelde leeg .
Dan komt er nog bij dat mansell en prost net op pensioen gingen.
Dus 3 toppers op korte tijd weg...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules