![]() |
|
|
||||
|
||||
Waarom zouden wij hem geen kans geven??
er zijn hiere 2 mensen die Duval in hunne top 6 hebben staan, beide op de 6e plaats (onder wie de echte rally-kenner oneliner). Een beetje goede hoop hé, licht optimisme (maybe zwaar) kan nooit kwaad. Of heb ik vorige post verkeerd geinterpreteerd en was da laatste regeltje ook gequoted?
|
||||
|
||||
Te hoge verwachtingen kunnen wél kwaad. Gun de jongen toch wat aanpassingstijd. Top 6 is niet realistisch. Almaar goed dat jullie niet de managers van Ford zijn. Die jongen zou zichzelf de dood inrijden...
|
|
||||
|
||||
Sennake, misschien als er een stuk of 30 WRC's uitvallen maakt Duval een kans om die top 6 te halen hé...
... grapje Idd, ik vind ook dat hij deze wedstrijd beter aanpakt als een sightseeing tour, maw terreinkennis opdoen en wagenkennis... |
|
||||
|
||||
Warom zou top 6 ni kunne ;
Loeb kan da toch ook ![]()
|
||||
|
||||
Die draait dan ook al een paar koerskes mee eh (in een WRC bedoel ik)...
|
|
|||
|
|||
Van mij mag hij geweldig hard gaan en enorm goed scoren maar dat is niet de opdracht die hij meekrijgt van FORD.
Niet vergeten dat hij een ZEER goed contract heeft en door hard te gaan (lees risico's te nemen) en eventueel een sortie te doen zou hij in zijn eerste rally zijn toekomst (bij FORD) mogelijk al hypothiceren. Als (fabrieks)piloot heeft hij een OPDRACHT, namelijk ervaring opdoen, en kan hij die beter zo goed mogelijk vervullen. Als beiden samen kunnen, ervaring opdoen EN goed finishen, is dat natuurlijk meegenomen. Good Luck Francois. C U |
|
||||
|
||||
I agree.
Hij is daar om ervaring op te doen. Niet om te scoren. Dat hij maar rustig leert en dan binnen een jaar of 3 kan hij er echt invliegen. |
|
||||
|
||||
zeker niet teveel verwachtennvan Duval . Het is op sneeuw en dat is nog altijd iets voor mensen met ervaring.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Eerste foto's van Duval in WRC !!! Newsflash : do - 22.00 Marko Martin out of rally before it started !
|
||||
|
||||
Idd dien had zennen auto in de prak gereden voor de voorstelling deze avond en bij ford kregen ze de auto niet op tijd in elkaar.
das weer een plaatsje dichter bij de top 6 hé (dit was dus een grapje)
|
||||
|
||||
Echt traag lijkt hij op die "jump" foto ook niet te gaan eh :-)
Laat ons afwachten eh jongens, als Ford zelf zegt dat hij niet te zot moet doen, gaan wij hen niet tegenspreken eh... Dat hij maar zot doet in de Deutschland rally ![]() ![]() ![]() "De jongste fabriekspiloot aller tijden"... dat klinkt toch al veelbelovend :-) |
|
||||
|
||||
Misschien is een top 6 plaats voorspellen inderdaad een beetje te optimistisch van mezelf... zéker in Zweden. Misschien is het beste resultaat dat we hem kunnen wensen een finish!
Omdat hij in het verleden al bewezen heeft dat telkens hij met een nieuwe wagen aan de start komt (Saxo,lancer,celica,puma) hij al meteen snel is (kijk ook naar race of champions) ben ik toch benieuw hoe hij gaat presteren t.o.v. Loeb => rivaal van vorig jaar uit super 1600 én ook eerste rally van Zweden ? (of vergis ik mij) Panizzi => al heel wat meer ervaring, maar niet echt op dit terrein Freddy Loix => belgisch onderonsje De tijden van kp1 ga ik toch met argusogen bekijken. (handig dat de rally begint om 8.15u => perfecte timing voor als ik begin te werken ![]() |
|
||||
|
||||
Loix in fighting form
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|