![]() |
|
|
||||
|
||||
Officiele startlijst van de DSC 2007. (www.racexpress.com)
http://www.racexpress.nl/uitslagen/00000138/1.pdf Echt een zeer mooie lijst. vooral de GT klasse Audi TT DTM's Marcos Mantis + V8 Stars Porsche's Mosler TVR Sagaris Saker Gillet en zeer veel GT3 auto's 1x Corvette Z06 GT3 2x Dodge Viper Competition Coupe 1x AM DBRS9 1x Lamborghini Gallardo 1x Mosler 2x F430 1x Jaguar XKR |
|
|||
|
|||
Prachtig startveld
|
|
||||
|
||||
Alternatief voor de Masters is de Spa Euro Race geworden. We klagen niet
![]() FIA GT3 is 1 klasse? Nee, de DSC denkt daar anders over ![]() GT Division Min 2,7 Kg per HP (driver included) Jaguar XKR GT3 Mosler MT900 GT3 Supersport I Division Min. 3.7 Kg per HP (driver included) Porsche 997 GT3 Met 71 vaste inschrijvingen en 35 guest-cars mogen zullen bepaalde mensen zich toch eens achter de oren krabben. Waarom blijft de DSC groeien en wij niet?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Misschien omdat het DSC veel meer racen voor je geld biedt dan de meeste andere raceklasses in Nederland?
Misschien omdat het materieel door andere deelnemers wél gerespecteerd wordt? Misschien omdat de sfeer tussen de rijders en teams tijdens een weekend véél beter is dan de andere A-klassen in Nederland? Zal wel aan mij liggen maar ik denk dat dit hiermee toch wel te maken heeft. ![]() Er zijn mensen die zeggen dat de DSC eigenlijk de hoofdklasse is van Nederland, maar ik denk er anders over. Ik vind zelfs dat de DSC Nederland ontgroeit is qua deelnemers, locaties, organisatie etc. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat het DSC een succes is om de zelfde redenen als het Britcar. Laagdrempelig, enthousiaste mensen in de organisatie, geen belangenverstrengeling, veel minder politiek en goeie kalenders.
|
|
||||
|
||||
Vandaag tijdens de test dag een zilvere Corvette GT3 gezien, iemand meer informatie over? wat een nederlands team, mss wel een nieuwe concurent voor kumpen en companie...
|
|
||||
|
||||
kan ook voor DSC geweest zijn
|
||||
|
||||
Is voor DSC. Heb het gevraagd.
Dit is de Z06 van René Snel, die ook vandaag de shakedown afwerkte.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wait and see, maar enkel voor DSC vermoed ik. Ik denk ook dat het meer een GT 3 '+wat extra' was, want het geluid dat de Corvette produceerde deed me meer aan de GT1's denken. Last edited by Baron; 12-04-2007 at 20:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
GT3 PK Carsport: ![]() Snel: ![]() Foto's: www.bd-photography.be
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Die Z06 heeft deze testdag trouwens niet overleeft => rook uit de auto na twee rondjes (twee ronden toen ik er was alleszins)
|
||||
|
||||
Potverdikke, Rene Snel in een niet-Porsche, is dat niks meer heilig
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.pk-carsport.com/pics2007/...g/P1110677.jpg Hier een artikel op de DSC site over de test: http://www.supercarchallenge.nl/news..._op_zolder.htm Olielijding van de stuurbekractiging was lek gescheurt daardoor kwam de rook. De Corvette gaat waarschijnlijk met een 24uurs race mee doen. Ik verwacht dan de 24u van Zolder. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |