|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reakties, maar wat wil je zien diecast,straat,race,rally of gebouwde, straat,rally,race of dakar?
|
|
||||
|
||||
Alles !!!! moet enorm zijn zo te hooren
|
|
||||
|
||||
Niet te veel van verwachten , als ik morgen tijd heb zal ik eral een paar trekken
|
|
||||
|
||||
Ik zal eerst deze nog eens laten zien , de decals staan er bijna allemaal erop, vragen laat maar komen
|
|
||||
|
||||
Hier een paar van mijn verzameling, is niet gemakkelijk voor te trekken staan normaal wat donker en hebben weinig of geen daglicht, ik hoop dat je hier iets aan hebt
|
|
||||
|
||||
zeker dat je geen foto's hebt genomen in een winkel al die corolla's, is dat alemaal om te maken met andere decals?
|
|
||||
|
||||
Nee dat is alleen maar wat flijft als verzameling, die een andere bestemming krijgen van decals die staan in een andere kast, ik zal in de loop van het weekend nog een paar laten zien
|
|
||||
|
||||
hey ge hebt alles nog ni laten zien he
en mannekes ik denk dat ze in winkel zoveel modellen nog niet hebben staan. ik ben blij dat ik ze al eens heb mogen zien. greetz tamiyake |
|
||||
|
||||
Ja man, jij hebt ergens een speelgoedwinkel overvallen zeker??
Deze foto's zijn dus van modellen die je niet bewerkt hebt, of heb ik dat mis? Ze staan allemaal in hun verpakking dus vermoed ik van niet. En dan nu je kasten met zelfgemaakte aub ;-) Grtzzzz
|
||||
|
||||
ja ja ... foto's in de ene of andere winkel genomen zeker! Ge zijt ne freak, maar wel van het juiste soort!
|
||||
|
||||
Het moet zijn dat zot zijn geen zeer doet. Ik ken er anders wel een paar die serieus zouden lopen brullen
|
||||
|
||||
Nog ene met een uit de hand gelopen collectie. Zeer mooi
Jij bent wel slimmer, je laat ze in de doosjes. Den deze heeft er hobby bij, afstoffen verplichte hobby weliswaar. PS: Kan dat zijn dat je van Toyota houdt? |
|
||||
|
||||
Die kasten zijn org. boekenkast, nu met extra schappen, deze zijn niet herwerkt daar zal ik nog foto van geven, ik kan alles niet trekken he
|
|
|||
|
|||
Wat een collectie zeg !
het lijkt inderdaad net alsof je foto's van in een winkel hebt genomen ! Ongelooflijk |
|
||||
|
||||
Quote:
mooie collectie |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|