![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik kan op zaterdag ook vroeg komen, modellen opstellen of helpen de "tent" opslaan en er blijven tot iets na de middag. Op zondag zal het maar tegen sluitings uur zijn dat ik kan arriveren. Indien je iets nodig hebt van materiaal, verlengkabels of zo dan zeg je het maar.
J. |
|
||||
|
||||
Aanpassing timing:
Rond zo 08.30 arriveren Nismo, Big Attack en Tom21( hij is de chauffeur van dienst) en ik breng nog de spiegels mee zoals afgesproken op de laatste meeting. ![]()
|
||||
|
||||
OK, ivm het vroeger komen. Voor mij geen enkel probleem. Ik heb het er enkel wat later opgezet omdat ik niet weet in hoeverre ze er bij de organisatie gelukkig mee gaan zijn dat er op een stand al 5 of 6 man lopen opbouwen? Misschien kan Vinnie dat even bevestigen?
|
|
|||
|
|||
Owkeey...
Ik probeer er om negen uur te zijn, zo niet gaat Johan alle Petit Spa wagens meehebben! Tot daar alleszins! G. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik breng waarschijnlijk ook wat materiaal mee voor demo's ... de 550 moet immers nog veel plamuur werk hebben! Last edited by Gulfie; 28-02-2007 at 15:09. |
|
||||
|
||||
ok, da's aangepast. We zitten met een evenwichtige verdeling nu. 6 à 7 man op zaterdag en 5 op zondag. Ziet er goed uit zo.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Als er nog vragen zijn stel ze me gerust maar. Grts Vinnie. ![]() |
|
||||
|
||||
OK, dan is dat geen enkel probleem. Ik heb de timing in die zin aangepast. Bedankt!
|
|
||||
|
||||
Artikel uit lokale krant.
Hallo Paddockers ziehier een klein artikel die vandaag in een plaatselijke krant verscheen.
![]() Veel plezier en misschien tot zaterdag of zondag. Grts Vinnie. ![]() Last edited by vinnie; 09-03-2007 at 12:43. |
|
||||
|
||||
tot morgen
![]() |
|
||||
|
||||
Ik kon er spijtig genoeg niet bij zijn. Komen er nog meer foto's ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ah bedankt
hier kunt ge er trouwens nog zien (wel hoofdzakelijk trucks) http://www.truckweb.be/interactief/f...r=asc&start=45 |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|