|
|
||||
|
||||
Ik heb juist gezien dat ik er niet bij kan zijn. Normaal gezien deden we op 12 januari mee aan een oriëntatierally in Bomal, maar die is verplaatst naar de 19e.
Dus weer twee plaatskes vrij. |
|
||||
|
||||
Ik zal me ook maar snel inschrijven,anders ga ik met mijn laptop nog in de frigo moeten gaan zitten .
|
|
||||
|
||||
Ik zal zien dat ik er ook ben
|
|
||||
|
||||
Is er ook plaats voor mij ,ik hoop het toch.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Even resumeren:
1. Huudo 2. gulfclk 3. Sennake 4. Dominique 5. BSModels - sorry, maar nu zijt ge 005, klachten: zich wenden tot Juha 6. Werner333 7. walter 8. racer 9. PETTER 10. starmodel 11. Flame 12. Danny 13. Gerry - onder voorbehoud van definitieve bevestiging (we hadden al eerder afgesproken dat ie mee zou gaan) Nog 3 plaatsen en we zitten vol! |
|
||||
|
||||
Dan zal ik plaatske 14 innemen.
|
|
||||
|
||||
Ik ben net door Flame op de hoogte gebracht van het feit dat er iemand uit zijn zeer nabije omgeving is overleden. Hierdoor hebben we besloten om de vergadering in januari NIET op verplaatsing (bij hem in de zaak) te laten doorgaan maar gewoon op onze vast stek in WHEELS!!
Dus, dit wil ook zeggen dat er geen beperking qua zitplaatsen meer is. Iedereen dus weer zoals altijd van harte welkom. De modelbouwers, maar ook de niet modelbouwers om eens een keertje de sfeer te komen opsnuiven. We zien elkaar dus nu vrijdag 19 januari 2007 om 20.00 in Wheels te Zolder. Last edited by Guido; 15-01-2007 at 12:43. |
|
||||
|
||||
welkom mannen
|
||||
|
||||
Mogelijks zal ik toch aanwezig kunnen zijn ...
In ieder geval wens ik Flame veel sterkte toe. |
|
||||
|
||||
ik zal PROBEREN tegen die tijd nog een spuitcabine klaar te krijgen ... de voorbereidingen zijn al begonnen!
Zoniet breng ik een bijna afgewerkte Scooby en een 906 LH mee.
|
||||
|
||||
Altijd spijtig om zoiets te moeten horen.
Ik wil via deze mijn medeleven betuigen aan Flame.
|
||||
|
||||
Veel sterkte aan Flame.
Helaas moet ik ook afzeggen voor nu vrijdag. |
|
||||
|
||||
Beste Flame, sta me toe ook van hieruit mijn medeleven te betuigen en je veel sterkte toe te wensen in deze droeve dagen.
Wat de modelbouwmeeting betreft, ik zal er hoe dan ook zijn. |
|
||||
|
||||
Ook wens ik hier mijn oprecht medeleven te betuigen.
Een overlijden in de familie is altijd zo triest. Sterkte in uw rouw. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|