![]() |
|
|
||||
|
||||
Misschien kunnen we 'poolen' vanuit Lummen. Ik heb plaats voor 5 (7 in optie).
|
|
||||
|
||||
Ik heb een bereidwillige chauffeur gevonden die me wil meenemen(bedankt BS Models) dus zal er ook zijn
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Even samenvatten:
1: Nismo 2: Huudo 3: big attack 4: Dominique 5: BSmodels 6. Gulfie 7. Hhugo 8. Sennake 9. Danny 10. Starmodel DPMMH: Flame (De Paddock Modelbouw Meeting Host) ![]() |
|
||||
|
||||
De foto's
Het was weer een gezellige gisterenavond.
We werden zeer goed ontvangen door onze gastheer en vrouw. En de frietjes waren zeer lekker, nietwaar Guy. Bedankt Flame en Suzy. Zo als gewoonlijk begon de avond met veel lawaai, en gelach, maar hoe meer uitleg we kregen van onze ontwerpers hoe stiller het werd. Hier kunnen we maar een ding op zeggen: " RESPECT" mannen. Hier weer de foto's; de eerste foto is Huudo met zijne "kleine friet" |
|
||||
|
||||
En hier weer de foto' van de gebouwde en in aanbouw zijnde modellen
|
|
||||
|
||||
En niet te vergeten... wat er op tafel kwam nadat de deuren van de frituur gesloten waren! We werden erg verwend, waarvoor nogmaals onze dank aan Flame en familie
![]() |
|
||||
|
||||
Van mij ook een
![]() Ach ja ik heb nog een vraagje voor onze Huudo; Wanneer wordt de nieuwe naam van deze "plekkersclub" officieel ???? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Het was niet alleen een gezellige avond met prima ontvangst en de kleinste friet uit mijn leven gegeten. Voor een keer was ik eens niet diegene met het vrankste bakkes!! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
De echte kunstenaar staat wel op deze foto...
Blindelings melk in je kop koffie doen (of was het een warme choco... ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hartelijk bedankt voor de commentaren. Wij van onze kant vonden het ook een plezante bende . Er zijn er wel met veel lawaai en een "frank bakkes"
![]() Voor herhaling vatbaar? groetjes aan iedereen van een osschots frank bakkes En van mijne kant hoop ik dat het niet te saai was, want decals maken is toch maar simpel nietwaar ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hey Eddy,
bedankt voor de hartelike ontvangst, alleen heb ik spijt dat ik niet van uw frietjes geprofd heb. Of course ... zoals je zelf vertelde, GEWOON van een Nederlander kopieren en dan GEWOON afdrukken. Yeah right ... ![]() Mooi werk ... van zowel jezelf als van Starmodel! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|