De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Informatica en Fotografie
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 25-05-2007, 15:59
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Rohrl-fan View Post
Ik was dan ook tevrden over Sigma, hé! Ik heb je argumenten de afgelopen jaren al regelmatig gehoord, maar ik ben zelf zeer tevreden over mijn eigen spullen. En voor mij weegt het kostenplaatje toch ook zwaar door. Mijn 80-400 kost € 1099,- en voor de vergelijkbare Nikon zou ik € 500,- meer mogen neertellen! Mij niet gezien. Moest ik daar nu mijn brood mee verdienen, dan zou dat anders zijn...
Ik vermoed dat Sigma de beste reputatie heeft op gebied van kwaliteit als het gaat over de "aftermarket" lenzen. Maar in je betoog gooide je misschien de andere iets te snel op dezelfde "hoop". Daarom de kanttekening. Sigma zou ik misschien nog overwegen, maar Tamron niet. Ieder zijn keuzes natuurlijk, maar ik heb de afgelopen jaren een paar keren voor prijs gekozen, weliswaar voor andere producten, en dat is me zuur opgebroken. Ik moet er zeer zeker ook mijn brood niet mee verdienen, maar goed. Ik spaar dan wel wat langer. Dan heb ik er daarna ook eens zoveel plezier van. Geduld is een bitter kruid dat een zoete vrucht draagt.

Quote:
Originally Posted by Rohrl-fan View Post
Ik kijk de data trouwens na en start zo snel mogelijk hierover een aparte thread! At your service!!!
Bij voorbaat al dank!
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules