![]() |
|
|
||||
|
||||
Plaats een zoekertje voor je zus op De Paddock! Des te sneller is die het huis uit en heb jij weer een garage ter beschikking
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mss geen slecht idee, it's not that she's not good looking ![]() |
|
||||
|
||||
Laat jij je auto op het circuit ergens achter? Kan dat dan?
|
||||
|
||||
nee de garagebox is op 5km van bij mij thuis
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik wil je niet uit je droom halen hoor, maar in je lijstje vergeet je nog 1 belangrijk ding, zoniet het belangrijkste: centen. Misschien heb je die wel in overvloed ![]() Veel succes ermee. Serge |
|
||||
|
||||
Ik heb wel wat dingen nagetrokken hoor
![]() ![]() Belcar is wel wat boven mijn budget, of ik moest morgen de lotto winnen ![]() Met dat dromen bedoel ik maar, stel dat ik toch vele trackdays kan doen, eventueel privé-lessen erbij neem, mijn eigen trackday-auto heb én een race-licentie binnen rijf... dan vind ik dat (als de informatie die ik verkregen heb juist is) bvb de BEC nog redelijk betaalbaar als piloot ![]() ![]() Ik ben niet zo iemand die na enkele rondjes zijn licentie wil behalen, ik zou dan eerst zien hoe het zo verloopt, hoe dan die eventuele lessen verlopen en zo verder ![]() Maar zolang ik geen trackday-auto kan "stockeren"... (en eigenlijk ook geen rijbewijs heb om met zo'n auto-remork te mogen rijden) ![]() |
|
||||
|
||||
@ Jerre
Bij www.raceschool.be kan je terecht voor lessen. Dit vanaf beginner (Dat is niet meer voor u waarschijnlijk!!! ![]() Als je competitie wilt gaan rijden kunnen wij ook zorgen voor de technische ondersteuning, voor je eigen auto of voor een auto die je bij ons kan huren om competitie mee te rijden! Grtz |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|