|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
anterprise(band)werk zeggen wij in west vlaanderen.Maar ze gaan mooi zijn .
Flame wat zou je vragen om decals te maken op 1/24 ? Onderwerp is "Fruit of the loom" voor bmw320i de piloot moet ik nog opzoeken ,fotomatriaal is geen probleem. grtn coco. |
|
||||
|
||||
Probeer dit via PM te regelen en de thread niet te bevuilen ...
|
|
||||
|
||||
Oh sorry .
|
|
||||
|
||||
Ik heb het interieur ook een beetje veranderd en de rolkooi in het zilver gezet.Hier een paar foto's van het interieur
Tot hier |
|
||||
|
||||
Mooie ombouw weer, geweldig gewoon.
|
|
||||
|
||||
Knap staaltje bandwerk Flame, het volgen waart
|
|
||||
|
||||
en ze staan zo mooi in mijn kast
|
|
||||
|
||||
Hier ben ik weeral, de C2's zijn volledig klaar, ze onder tussen al afgehaald zoals je al kon lezen, maar ik geef toch de foto's van het eind resultaat,ik heb nog wel de spiegels veranderd, ik hoop dat de persoon waarvoor ze waren het resutaat naar zijn goesting waren, hij heeft hem in het echt gezien ik niet enkel op foto en dat is altijd riskant om dan te tekenen,gtrz
|
|
||||
|
||||
Vervolg, hier met de kindjes
En nog een paar alleen. Zo dat was het dan, je weet reakties of vragen mag altijd,voor auto's of decals alleen bij Gofastfreddy,ik hoop voor hem dat er veel Loix fans zijn |
|
||||
|
||||
Ze zien er lekker uit Flame. We kennen je tekenkunsten maar toch ... Nice !
|
|||
|
|||
Zeer mooi gemaakt !
Knap werk |
|
||||
|
||||
knappe prestatie... zoals gewoonlijk
|
|
||||
|
||||
Bedankt allen voor de toffe reakties
|
|
||||
|
||||
Nu nog een resigne kidje van dit model, ik heb het al klaar gemaakt voor het spuiten
Vragen laat maar komen |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|