![]() |
|
|
||||
|
||||
Hiervoor zijn er kevlar decals meegeleverd
|
|
||||
|
||||
Quote:
Om die reden vernissen vliegtuigbouwers hun matte kleuren blinkend, zetten dan de decals, om dan het geheel achteraf weer mat te vernissen. |
|
||||
|
||||
Heb ondertussen de decals gelegd.
Hier enkele foto's van de werkzaamheden. Achteraf had ik beter de gekleurde strepen erop gespoten... had heel wat makelijker geweest.... ![]() ![]() ![]() ![]() Heb de decals in de panellines doorgesneden. Na de gunze vernis zal ik de panellines denk ik, best inkleuren met donkergrijs of zo. |
|
||||
|
||||
In ieder geval mooi decalwerk, want het is vooraan toch precies goed gelukt.
|
|
||||
|
||||
mooi decalwerk op de motorkap, de rest ook natuurlijk
![]() |
|
||||
|
||||
Toen ik de eerste foto zag, dacht ik oeps. Toen ik foto 2 en 3 zag werd dat oww en waw. Dus toch goed gedaan. Waren de decals goed handelbaar of kostte het je een potje sol??
|
||||
|
||||
Ziet er zeker mooi uit,knap werk
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb onderstussen al een mistlaagje gunze erover gezet. |
|
|||
|
|||
Inderdaad heel mooi decalwerk. De decals van Narton zijn van een goede kwaliteit allesinds die voor de manta's. K heb er ook eentje staan van Narton, die van Colsoul in de Bastos-kleuren.
|
|
||||
|
||||
Begonnen met het interieur.
hier enkele dryfitting foto's De rolkooi komt wel niet 100% mooi op z'n plaats... ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Het stuur precies ook niet
![]() Allez genoeg gezeverd... Ik kijk uit naar de volgende update. Heb je voldoende referentie gevonden? Anders kun je hier eens een kijkje nemen: http://pic1.piczo.com/classicrallymo...=23664379&cr=1 Hele goeie gedetailleerde site !!
|
||||
|
||||
De decals van Narton zijn denk ik van Renaissance
|
|
||||
|
||||
Nog wat verdergedaan aan de manta.
De gordels zijn gewoon van rode vinyl, dus niet echt realistisch... gelukkig maken de gespen veel goed. Van de panellines ben ik niet echt tevreden, ze vallen nogal zwaar uit.... volgende keer beter hoop ik. De ramen uit deze kit zijn ook niet echt goed : gewoon doorschijnende vinyl. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er al knap uit
![]() |
|
||||
|
||||
Is bijna af.
de panellines zijn niet echt gelukt, ik probeer nog met wat compound de schade te beperken... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|