|
|
||||
|
||||
Ik vermoed dat je deze decals zelf gedrukt hebt. Ik zie dat bv rond de sticker VANULLE een wit randje is. Wellicht doordat je een witte decal had die je bedrukt hebt met rood en zwart. Heb je voor dit witte randje een oplossing?
Het ziet er allesinds goed uit!!! |
|
||||
|
||||
Dat is alleen witte tekst daar zit geen rood of zwart in gedrukt
|
|
||||
|
||||
Ah, ok.
Boven de U van VANULLE is er toch een wit randje? Ik print mijn kleuren decals op wit papier en probeer de kleur van de body na te bootsen. Ik heb dat probleem bij mijn decals, vandaar mijn vraag. |
|
||||
|
||||
Het witte randje dat je ziet is gewoon lichtinval op de rand van de decal. Doordat de decals niet vernist zijn krijg je zo'n fotografisch effect omdat de decals iets dikker ligt op de motorkap. En misschien zit er wel wat silvering onder de decal.
|
|
||||
|
||||
Ok, bedankt voor de uitleg.
|
|
||||
|
||||
Hier ben ik er nog eens mee,ik heb het interieur in elkaar gezet en gekleurd,de ramen geplaatst en de voorwielen een beetje gedraaid,graag nog een paar foto's ervan
|
|
||||
|
||||
Vervolg van de auto,
Zo dat was het weer voor deze liverie,het is weer eentje dat je nooit in een winkel of op rally's gaat tegen komen want het is maar een Flame liverie Kijk in gallerij: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=12504 |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|