![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik vrees dat ik weeral zal foto's moeten nemen van achter "den draad". Nu.... gelukkig vind ne mens af en toe eens een gat in den draad ![]() Last edited by buchinski; 13-08-2007 at 22:52. |
|
|||
|
|||
Wij gaan vrijdag naar francorchamps,mijne kameraad zijne zoon ga mee
en die heeft da nog nooit gezien,kan iemand mij missch vertellen waar ik een filmpje kan downloaden voor op cd te branden?hij heeft namelijk geen internet. sorry voor de ![]() Dank bij voorbaat |
|
|||
|
|||
Bij de collectieve test van de WSR op donderdag (14u-18u volgens de tabellen) zal het circuit toch toegankelijk zijn?
Op alle tijdstabellen zie ik immers dat het algemene publiek en de pers niet voor vrijdagmorgen worden verwacht. Zou natuurlijk stom zijn van bijna 300 km te rijden en dan voor een gesloten hekken komen te staan... afin, niet dat we dan niet zouden binnenkunnen (er is meer dan één sluipweggeltje op Spa) maar ik breng een aantal mensen mee die ik eens voor volledig niks de sights and sounds van snelle éénzitters wil laten meemaken en het zou wel tof zijn als die mensen konden binnengaan zonder voorafgaandelijke boswandeling en bijhorende modderstromen :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk geraak je dan op het circuit! Gewoon parkeren op P1 en te voet door de poort waar normaal de ticket control is... én dan genieten van 4uur real racing ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Gelieve ook wat aan je schrijftaal te doen. Mvg... |
|
||||
|
||||
Op pitstop.tv staat te lezen dat de piloten deze keer tussen de witte lijnen moeten blijven. Iedereen die op de Raidillon of de busstop chicane wat te ver over de witte lijn gaat zal bestraft worden...
Gisteren op de E40 richting Brussel nog 2 camions van LNT (Panoz GT2) tegengekomen. Is toch altijd indrukwekkend om die te passeren... |
|
||||
|
||||
de 1000km is zowat de enige afspraak op het circuit die ik niet wil missen. Ondanks dat er velen hun neus voor ophalen, vind ik het dé ideale formule op hét ideale circuit.
Spa is een circuit waar je als amateur nog enkele plaatsen kan vinden waar je mooie foto's kan maken en aangezien ik ook graag wandel, biedt het tevens een goeie achtergrond om beide te combineren. De duur, 6 uren max., is ook van die aard dat je gedurende gans de koers de toer van het circuit quasi kan doen. Bij eender welke andere race lukt dat niet, tenzij de 24-uren, maar dat is dan weer net iets te lang voor mij. ![]() Ge ziet, de ideale race voor een autoliefhebber/amateurfotograaf/wandelaar als ik. ![]() Van de 10 euro kortingskaarten heb ik ook nog niets gezien, dus als ik ze tegen zondag niet te pakken heb, zal het 30 euro worden. Ik zie wel. ![]() |
|
||||
|
||||
ik zou er ook eens willen zijn, maar ik moet werken dit weekend
![]()
|
||||
|
||||
GEEN JMT Porsche aan de start. W. Kaufmann start nu op de Lavaggi LS1.
bron: projectlemans.de |
|
|||
|
|||
De collectieve tests van de World Series waren er al op donderdag.
Verder waren er al teams van de LMS aangeland en van de Radicals en Peugeots. Effe een "pitwalk" gedaan en de effectieven gefotografeerd. Album vind je hier : http://www.pixagogo.be/0707424226 |
|
|||
|
|||
Normaal ga ik ook dit weekend maar mijn vervoer is weggevallen dus zal het niets worden
![]() sorry voor de ![]() |
|
||||
|
||||
Een schitterende dag beleefd vandaag op Spa!
![]() Wat een programma! Ik vond dit echt één van de toppers van m'n circuitbezoeken van de laatste jaren. De Historic Endurance & LMES waren natuurlijk het hoogtepunt. Ik mag wel hopen dat het geluid van de Peugeot-Diesels geen trend wordt, want je hoort die wagens bijna niet! Ongelooflijk hoe stil ze zijn ![]() |
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag maar geweest omdat ik in het weekend moet werken.
Het was voor mij ook een prachtige autosport-dag. De nieuwe pits zijn indrukwekkend maar wat een gesukkel om door die nieuwe busstop te geraken! |
|
||||
|
||||
De aanpassingen die gebeurd zijn aan Spa zijn om te janken. Goed voor Bernie en zijn clan, maar noppes voor de fans. Ben vandaag voor het eerst helemaal langs Blanchimont gelopen, zoveel hekwerk dat de fans daar ver van de baan houdt. Doet pijn aan het hart zoiets
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|