De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-08-2007, 22:34
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Doen ze al Bij de 24 uur bijvoorbeeld. Dit jaar was ik geen ooggetuige maar in voorgaande jaren stonden enkele viptenten voor de draad! Het zatte volk ook. Eens kijken hoe dit weekend er aan toe gaat............en bij misstanden? Eens kijken of bepaalde instanties voor deze informatie ""gevoelig" zijn, ben dergelijke toestanden kotsbeu op de circuits.

M.b.t. het weer, ziet er redelijk droog uit voor de komende dagen
Ook dit jaar was het weer van dat. In Combes stond er een VIP tent voor de draad en kwamen onze VIPers foto's maken aan de rails. EEN SCHANDE!

Mvg...
Reply With Quote
Old 13-08-2007, 22:47
buchinski buchinski is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Doen ze al Bij de 24 uur bijvoorbeeld. Dit jaar was ik geen ooggetuige maar in voorgaande jaren stonden enkele viptenten voor de draad! Het zatte volk ook. Eens kijken hoe dit weekend er aan toe gaat............en bij misstanden? Eens kijken of bepaalde instanties voor deze informatie ""gevoelig" zijn, ben dergelijke toestanden kotsbeu op de circuits.
En als een brave mens zoals ik dan een paske vraag om effe wat foto's close-by te maken in bvb La Source of schoon langs de kant in de chicane.... dan hebben ze daar geen oren naar. Te gevaarlijk zulke lunatic zoals ik, neen, enkel de "general" press (die bvb op de 24u geen jota hebben gecovered). Een klein berichtje in de gazet en noppes zendtijd op TV, nergens. Das toch triestig! Maar je struikelde wel overal over vips and guests en om de vijf voet stond er een tent voor de belangrijke mensen. En het was iets anders dan dieje pis van Jupiler Bleue dat ze daar schonken.

Ik vrees dat ik weeral zal foto's moeten nemen van achter "den draad".
Nu.... gelukkig vind ne mens af en toe eens een gat in den draad

Last edited by buchinski; 13-08-2007 at 22:52.
Reply With Quote
Old 14-08-2007, 08:31
bill bill is offline
De Paddock Rookie

Wij gaan vrijdag naar francorchamps,mijne kameraad zijne zoon ga mee
en die heeft da nog nooit gezien,kan iemand mij missch vertellen waar ik een filmpje kan downloaden voor op cd te branden?hij heeft namelijk geen internet.

sorry voor de
Dank bij voorbaat
Reply With Quote
Old 14-08-2007, 08:45
De Paddock Rookie

Bij de collectieve test van de WSR op donderdag (14u-18u volgens de tabellen) zal het circuit toch toegankelijk zijn?

Op alle tijdstabellen zie ik immers dat het algemene publiek en de pers niet voor vrijdagmorgen worden verwacht. Zou natuurlijk stom zijn van bijna 300 km te rijden en dan voor een gesloten hekken komen te staan... afin, niet dat we dan niet zouden binnenkunnen (er is meer dan één sluipweggeltje op Spa) maar ik breng een aantal mensen mee die ik eens voor volledig niks de sights and sounds van snelle éénzitters wil laten meemaken en het zou wel tof zijn als die mensen konden binnengaan zonder voorafgaandelijke boswandeling en bijhorende modderstromen :-)
Reply With Quote
Old 14-08-2007, 14:36
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by buchinski View Post
Bij de collectieve test van de WSR op donderdag (14u-18u volgens de tabellen) zal het circuit toch toegankelijk zijn?

Op alle tijdstabellen zie ik immers dat het algemene publiek en de pers niet voor vrijdagmorgen worden verwacht. Zou natuurlijk stom zijn van bijna 300 km te rijden en dan voor een gesloten hekken komen te staan... afin, niet dat we dan niet zouden binnenkunnen (er is meer dan één sluipweggeltje op Spa) maar ik breng een aantal mensen mee die ik eens voor volledig niks de sights and sounds van snelle éénzitters wil laten meemaken en het zou wel tof zijn als die mensen konden binnengaan zonder voorafgaandelijke boswandeling en bijhorende modderstromen :-)

Tuurlijk geraak je dan op het circuit! Gewoon parkeren op P1 en te voet door de poort waar normaal de ticket control is...
én dan genieten van 4uur real racing
Old 14-08-2007, 21:57
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by bill View Post
Wij gaan vrijdag naar francorchamps,mijne kameraad zijne zoon ga mee
en die heeft da nog nooit gezien,kan iemand mij missch vertellen waar ik een filmpje kan downloaden voor op cd te branden?hij heeft namelijk geen internet.

sorry voor de
Dank bij voorbaat
Een beetje Googleën en je moet het tegenkomen.

Gelieve ook wat aan je schrijftaal te doen.

Mvg...
Reply With Quote
Old 16-08-2007, 10:20
CarRerA's Avatar
CarRerA CarRerA is offline
De Paddock Rookie

Op pitstop.tv staat te lezen dat de piloten deze keer tussen de witte lijnen moeten blijven. Iedereen die op de Raidillon of de busstop chicane wat te ver over de witte lijn gaat zal bestraft worden...

Gisteren op de E40 richting Brussel nog 2 camions van LNT (Panoz GT2) tegengekomen. Is toch altijd indrukwekkend om die te passeren...
Reply With Quote
Old 16-08-2007, 11:20
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

de 1000km is zowat de enige afspraak op het circuit die ik niet wil missen. Ondanks dat er velen hun neus voor ophalen, vind ik het dé ideale formule op hét ideale circuit.

Spa is een circuit waar je als amateur nog enkele plaatsen kan vinden waar je mooie foto's kan maken en aangezien ik ook graag wandel, biedt het tevens een goeie achtergrond om beide te combineren. De duur, 6 uren max., is ook van die aard dat je gedurende gans de koers de toer van het circuit quasi kan doen. Bij eender welke andere race lukt dat niet, tenzij de 24-uren, maar dat is dan weer net iets te lang voor mij.

Ge ziet, de ideale race voor een autoliefhebber/amateurfotograaf/wandelaar als ik.

Van de 10 euro kortingskaarten heb ik ook nog niets gezien, dus als ik ze tegen zondag niet te pakken heb, zal het 30 euro worden. Ik zie wel.

Reply With Quote
Old 16-08-2007, 13:03
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

ik zou er ook eens willen zijn, maar ik moet werken dit weekend
Old 17-08-2007, 05:17
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular

GEEN JMT Porsche aan de start. W. Kaufmann start nu op de Lavaggi LS1.

bron: projectlemans.de
Reply With Quote
Old 17-08-2007, 15:52
De Paddock Rookie

De collectieve tests van de World Series waren er al op donderdag.

Verder waren er al teams van de LMS aangeland en van de Radicals en Peugeots. Effe een "pitwalk" gedaan en de effectieven gefotografeerd. Album vind je hier :

http://www.pixagogo.be/0707424226
Reply With Quote
Old 17-08-2007, 16:25
gregske v gregske v is offline
De Paddock Rookie

Normaal ga ik ook dit weekend maar mijn vervoer is weggevallen dus zal het niets worden

sorry voor de
Reply With Quote
Old 17-08-2007, 20:57
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Een schitterende dag beleefd vandaag op Spa!
Wat een programma! Ik vond dit echt één van de toppers van m'n circuitbezoeken van de laatste jaren. De Historic Endurance & LMES waren natuurlijk het hoogtepunt.

Ik mag wel hopen dat het geluid van de Peugeot-Diesels geen trend wordt, want je hoort die wagens bijna niet! Ongelooflijk hoe stil ze zijn
Reply With Quote
Old 17-08-2007, 21:09
MGF75LE MGF75LE is offline
De Paddock Rookie

Ik ben vandaag maar geweest omdat ik in het weekend moet werken.
Het was voor mij ook een prachtige autosport-dag.
De nieuwe pits zijn indrukwekkend maar wat een gesukkel om door die nieuwe busstop te geraken!
Reply With Quote
Old 17-08-2007, 22:11
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

De aanpassingen die gebeurd zijn aan Spa zijn om te janken. Goed voor Bernie en zijn clan, maar noppes voor de fans. Ben vandaag voor het eerst helemaal langs Blanchimont gelopen, zoveel hekwerk dat de fans daar ver van de baan houdt. Doet pijn aan het hart zoiets En nu kan je zelfs al niet meer gaan kijken in diene kattenbak aan de nieuwe busstop, alleen nog langs boven kijken mag...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules