|
|
||||
|
||||
Ik geloof niet dat een Subaru WRC en een Toyota Celica dezelfde onderdelen gebruiken.
|
||||
|
||||
Klopt Nismo... Maar.... Als je goed kijkt, dan liggen er bvb twee dashboards te drogen... Dus er zitten onderdelen van de Subaru bij en van de Celica en zelfs van de Ferrari... Alles apart fotograferen zag ik niet zitten...
|
||||
|
||||
Quote:
Tja nu ge het zegt, het was me niet opgevallen In ieder geval goe bezig.
|
||||
|
||||
Grote produktie
|
|
||||
|
||||
Tijd voor een kleine update van deze grootse wagen.
Eerst en vooral was ik me aan het vergalloperen. Enkele zaken had ik over het hoofd gezien en dus moest ik een stapje terug. De wagen ging de olie in zodat ik van 0 kon starten. Ik had namelijk enkele delen vergeten dicht te plamuren (thanks Scooby). Eerst werd dit met Milliput gedaan. Toen een stukje onverhoopt afkraakte tijdens het bijschuren, kwam er ook wat putty aan te pas. Toch is het nog niet wat het moet zijn. Links is ok, rechts is er nog werk aan: Zoals je ziet, heb ik ook de meegegoten sluitringen verwijderd. Later komen daar PE-parts op. De achterste spoiler werd wel al in de lak gezet. Normaal moeten hier decals op. Het leek me beter om dit blauw te spuiten. Ik koos voor TS-51 Racing Blue omdat het het beste de decals benaderde. Een dryfitje hoorde er ook nog bij: Tot zover deze korte lezing. Wij danken ... de meester, Morgen geen bouwtijd ook al is het woensdagnamiddag: er is SVS schoolsport voetbal voor de leerlingen en ik mag als scheids de wei in... Grtzzz
|
||||
|
||||
Weer een mini-update: even de body voorzien van de witte primer (2 lagen) waarna nu reeds de eerste (mist)laag Rood van Dupli-Color erop werd gezet. Daarnet kreeg de wagen al een tweede laag en straks komt er misschien een derde laag. Volgende week kan ik dan beginnen met decals zetten...
Hieronder met de dryfit van de blauwe spoiler die normaal met decals blauw moet gemaakt worden. Dit is natuurlijk beter Toch een vreemd zicht he, zo in het rood...??
|
||||
|
||||
Ik kan de foto's niet zien
|
|
||||
|
||||
Geen nood, hier zijn drie recente. Net genomen in het ondergaand zonnetje na de tweede laklaag. Nu kan de wagen netjes uitharden. Waarschijnlijk zal een derde laag niet nodig zijn.
Grtzzz
|
||||
|
||||
Zie ook niets Loeten.
|
|
||||
|
||||
Vreemd, ik zie alles wel...
|
||||
|
||||
Ook hier niet...
Quote:
|
|
||||
|
||||
Neen, er is een ander probleem. Om de één of andere reden is mijn thread bij modelbrouwers verdwenen. Misschien hadden ze problemen, maar een woordje uitleg was niet misplaatst geweest... Ik probeer de foto's toch online te krijgen...
Grtzzz
|
||||
|
||||
Nieuwe poging...
Ik heb ze ginder even opnieuw geupload... nu lijkt het te lukken... Hun server zou een nieuw IPadres hebben of zoiets...
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by Loeten; 24-09-2007 at 21:12. |
|
||||
|
||||
het werkt nu wel. Mooie sfeervolle foto's trouwens in de avondzon en inderdaad, met 2 lagen lijkt alles goed gedekt te zijn.
|
|
||||
|
||||
Ziet er idd heel goed uit. Welke spuitbus is dat en waar haal je dat? Is voor mijn (iets oudere) winfield impreza.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|