![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Heb me dit laten wijsmaken door een moto freak. Grts Vinnie. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat betreft je panellines, ik vind deze ook wat dik uitvallen. Hoe heb je ze gedaan? Ik gebruik (te) een tekenpen met een dikte van 0,1 maar heb me deze week ééntje gekocht met een dikte van 0,05. Ik zal bij mijn volgende model eens kijken wat dat geeft. Overigens een mooie en niet alledaagse livery. ![]()
|
||||
|
||||
ik heb ze gedaan met een 0.2 pen , heb net vandaag een 0.1 pen gekocht en ga proberen ze te herdoen daarmee
![]() |
|
||||
|
||||
Klopt, en het nummer 46 is de laatste jaren ook steevast geel. Als je dat op een witte achtergrond zet zie je er niets van, dus vandaar die blauwe achtergrond...
|
|
|||
|
|||
Quote:
En uw eigen een lapkesnaam ("The Doctor") geven, dat vind ik not done zé. ![]() Zoiets "krijgt" ge van uw fans en/of de media. Maar ik doe wel mijn petje af voor hetgeen hij al deed op motrisch gebied ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ge zijt niet de enige en ik kan het niet beter samenvatten. ![]() Maar we dreigen een beetje ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Mooi gedaan
![]() |
|
||||
|
||||
Vandaag weer een klein beetje kunnen voortdoen
Onderstel gewoon het kleurenschema gevolgd van het plan. En dan het volledige onderstel een drybrush beurt gegeven. Remschijven en wielen ook even een beurt geven met smoke. op het model zelf de laatste decals aangebracht , spiegels erop gezet en gaasjes voor de grillen. Nu nog het interieur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|