![]() |
|
|
||||
|
||||
Bestel de wisselstukken alvast maar voor de Belgische Clio Cup:
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Schitterend om te zien, hopelijk leren de heren er wat van.
|
|
||||
|
||||
Leuk om te zien dat Bert Moritz na al die jaren nog met zoveel passie met de sport en de veiligheid bezig is.
En wat de Clio Cup betreft : het seizoen is nog niet bezig en de toon is al gezet. Dat belooft! ![]() |
|
|||
|
|||
Toen ik aankwam kwam de Marcos net binnen om niet meer buiten te rijden. Vraag mij af of dat net ervoor was dan.
Dumarey stond daar precies ook bij. Die heeft thans toch ervaring als Belcar kampioen. Was door de organisator van de clio cup niet gezegd dat ze voor tegen elkaar op te rijden niet moesten komen ... ![]()
|
||||
|
||||
De 430 is zo lekker hé...
Jammer dat we hem niet in de Belcar zien (OK, we mogen niet klagen van het wagenpark voor dit seizoen) maar toch jammer ![]() Vermoed dat hij in de DSC meerijdt? Iedere Cup is toch steeds een brokkenrace hé, of het nu Yaris, Clio of Swift Challenge is, er zal steeds geduwd worden... |
|
|||
|
|||
Rijdt toch minstens 1 430 rond...?!
|
|||
|
|||
Bouvy toch met een Red Bull Ferrari?
De witte 430 is inderdaad voor DSC. |
|
|||
|
|||
Waren er geen 2 witte 430 gespot?
1 met zwarte en 1 met rode velgen of zie ik ze weer vliegen? Of misschien veranderen ze de velgen naargelang het pak van de rijder. ![]() Last edited by S. Claeys; 15-03-2008 at 21:17. |
|
||||
|
||||
Er was maar één F430 aanwezig. Het team heeft zowel rode als zwarte velgen gemonteerd.
|
||||
|
||||
Quote:
Voor de editie van 2008 heeft Renault de deelnemers de wacht aangezegd. Maar blijkbaar zijn er toch weer enkele heethoofden bij wie het potje nu al in de vrije trainingssessies overkookt. Vandaar de bemerkingen die je hier kan lezen. |
|
||||
|
||||
De meeste cup races staan garant voor wat spectakel, maar tijdens de vrije trainingen kan men het toch beter netjes en plezant houden voor iedereen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() We zullen zien wat het wordt dit jaar. Ik ben er klaar voor ![]() -Philippe |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Wees blij dat de cup terug is, het zal voor de rest weer "gene vetten" worden vrees ik...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|