![]() |
|
|
||||
|
||||
Voila, deze kan even in rust. De body kreeg woensdag zijn laatste wet coat van vernis. Het valt mij nu alweer op dat die Gunze reageert met de Dupli Color. Het witte verkleurt naar eischaalkleur. Das nu de derde keer dat ik er zo eentje heb. Op zich valt het niet zo op, tot je ze naast hun maagdelijk witte broertjes zet...
Anyway, even laten zien wat de laatste stappen waren. In de body heb ik al het gaas geplaatst. Ook de grijze kleur werd gisteren gezet. Achteraan kwam het raam er al in, net als de lichtunits. De blanke lak is heel erg strak gelegd en sinds lange tijd heb ik zo goed als geen stofjes erop zitten. Wel in enkele kleine, niet opvallende hoekjes maar helemaal niet op het dak of motorkap. Polijsten zal dus heel lichtjes zijn, misschien enkel de compounds... Het interieur is ook af. Dashboard, rolkooi, zijpanelen en stoeltjes werden vastgelijmd. Tot woensdag mag deze uitrusten. Dan kunnen we weer aan de slag met het huwelijk en de afwerking... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grtzzz
|
||||
|
||||
Vergeet hem deze avond niet mee te brengen!
![]()
|
||||
|
||||
Voila, wat een verlangd weekend al niet kan doen he. Ook deze Corolla WRC is klaar. Een groot verschil met de Hasegawa; maar dat kon je al zien in Asse. De afwerking ging vlotjes. Jammer genoeg wilde het weertje niet mee om mooie pics te nemen. Dus dan maar binnen maar met die flash zie je vanalles die er niet eens is. Kijk eens naar die bumper: de zwarte stukjes lijken heel grillig terwijl dit de weerkaatsing van het licht is. Ahje, misschien moest ik maar met indirect licht gefotografeerd hebben... Hopelijk gauw beter weer voor deftige pics...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grtzzz
|
||||
|
||||
![]() Wel oppassen dat je model niet gaat vliegen met dit weer. ![]()
|
||||
|
||||
Jah die wind he... Maar het regent ook nog steeds met wat zon tussendoor. Misschien straks toch even een poging doen.
Vanmorgen heb ik nog even een verbetering aangebracht die me elders werd aangeraden. Nu ben ik helemaal tevreden over dit model. ![]() ![]() ![]() Grtzzz
|
||||
|
||||
Mooi werk weeral!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|