![]() |
|
|
||||
|
||||
Voorstel van timing:
06.45 parking resto Heverlee 07.00 parking militair hospitaal +-08.30 te St-Ghislain om HHugo op te pikken. 10.00 ~ 10.30 Aankomst Rétromobile Ik heb grosso-modo de timing van vorig jaar overgenomen vermits die vrij goed was. Ik stel de parking van het militair hospitaal voor omdat ik het te zot vind om eerst van Brussel naar Leuven te rijden, en dan gewoon de weg terug naar Brussel te nemen om te passeren op 200 meter vanwaar ik de afslag van de E19 heb genomen. Mochten de mensen van het Limburgse en het Leuvense liever in Heverlee samenkomen, dan kunnen zij dat om 06.45 aan het hotel naast de E40 doen. Let wel: ŕŕn het hotel, niet ín het hotel. Kwestie van de dag al niet te beginnen met schunnige verhalen... Of ik er zelf zal kunnen bij zijn hangt er nog maar van af. Ik voel me de laatste dagen zo slecht, dat ik een blok aan jullie been zou zijn. Om maar de zwijgen over de trip naar Parijs en terug die ik zeker niet levend ga volbrengen achter het stuur van een auto... Maar ik ga zeker proberen erbij te zijn, gezien het programma. Ik zal Sennake wel bellen vrijdagavond.
|
||||
|
||||
Quote:
Vraag is dan wel, vermits we sowieso met maximaal 7 man zijn, wie gaat er dan rijden? Ik kachel nog steeds met een vervangwagen rond en de kans dat ik tegen vrijdagavond mijn auto kan recupereren is zo goed als nihil. Hiermee wil ik zeggen dat ik deze keer niet beschikbaar ben als voertuigleverenacier. Als het Militair Hospitaal ook als stopplaats wordt voorzien, is het misschien beter dat we direct daar afspreken? Spaart één stop en dus 10 ŕ 15 minuten uit - lees, kan ik langer in mijn bed blijven. ![]() |
|
|||
|
|||
waar we afspreken spreekt voor mij niet zo een rol maar tot Parijs rijden zie ik niet zitten. Deze avond (nacht) moet ik mijn zus gaan afhalen op de luchthaven, daarna naar haar thuis doen, enfin denk da ik ten vroegste om halftwee deze nacht zal thuis zijn .....
Misschien is de carpoolparking in Bertem ook een optie. Niemand moet dan 'verloren' kilometers doen.
--------------- ![]() BSmodels Last edited by BSmodels; 13-02-2009 at 09:47. |
|
||||
|
||||
Nieuwe update: Verkoudheid zo goed als achter de rug én, belangrijker, de Accord is succesvol terug in dienst genomen deze namiddag, dus... ik zal rijden.
![]() Qua timing denk ik dat het voorstel van Dominique uiteindelijk goed is. Ik zal wel een efforreke doen en 15 minuten vroeger opstaan. ![]() Tot morgen!, en, ook belangrijk, ik heb er ongeloofelijk veel goesting in. Als we op de terugweg dan ook nog even kunnen stoppen voor een foto van de Accord onder de Arc de Triomphe, dan ben ik helemaal content... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Last edited by Sennake; 13-02-2009 at 18:40. |
|
||||
|
||||
Ik wens jullie heel veel plezier dit weekend. Hou de eer van de club hoog.
![]()
|
||||
|
||||
Ik zal ook om 06.45 uur aan het motel te Herent staan ,En haal Patrick al even uit
![]()
|
|||
|
|||
ok 06.45 aan het motel in Heverlee
allé ga nog proberen om een uur of twee mijn ogen toe te doen alvorens we de nacht in duiken
|
||||
|
||||
Zoals ik al had gemeld aan Sennake: ik zal er niet bij zijn. Mijn verkoudheid speelt me teveel parten. Mijn pijp is meestal rond een uur of 3 in de namiddag ver uit. En dan sta je daar in Parijs ...
![]() Amuseer jullie, en breng voor mij flink wat foto's mee van de "Jamais Contente" moest je hem vinden. Waarvoor much obliged ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ok, 6.45 zal het zijn (give or take 10 minutes).
![]() Een aantal praktische vragen: 1. Ik rij dan vanuit Heverlee met de 4 andere onverlaten in mijn auto richting St Ghislain? 2. Hhugo vervoegd ons daar, en rijdt dan verder met zijn eigen wagen? 3. Springt er dan iemand bij de Hhugo bij, of laten we hem alleen rijden? 4. Of rijden we al met 2 auto's vanaf Heverlee zodat Hhugo bij iemand bij instapt in St Ghislain? 5. Wat is het adres van St Ghislain (voor GPS) en/of weet er iemand van de 4 meerijdende onverlaten hoe je daar komt? (heb vorige keer achteraan alleen maar voor het commentaar gezorgd en de weg niet in het oog gehouden... ![]() 6. Wat is het adres van de hallen waar Retromobile doorgaat? ook weer voor GPS En ja, overzetboten en veldwegeltjes heb ik gedesactiveerd op het toestel... ![]() ![]() Last edited by Guido; 13-02-2009 at 22:24. |
|
||||
|
||||
Quote:
6. VIPARIS Porte de Versailles - 75015 Paris (Hal 7/3) |
|
||||
|
||||
Rijden met twee auto’s van uit heverlee
![]()
|
||||
|
||||
1. Ik rijd met enkele onverlaten, niet allemaal - er zijn er een paar die het zaakje niet vertouwen...
![]() 2. ja, neen 3 & 4. met 2 vanaf Heverlee, Hhugo mag kiezen bij wie - ik vermoed dat het 3 plekmusketiers gaan worden 5. ?? 6. VIPARIS Porte de Versailles - 75015 Paris (Hal 7/3) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|