![]() |
|
|
||||
|
||||
Tis zoals op tv, als je een programma niet graag ziet kijk er dan niet naar...
Die foto's dat vind ik echt zeer zwak, het feit alleen dat je daar foto's staat van te trekken zegt genoeg. Toch wel -zoals je zelf zegt hierboven- "leuke boekjes" mee naar huis genomen voor je 12 euro?? |
|
||||
|
||||
Kan er iemand mij de gegevens bezorgen of naam van die grote stand Rc-miniaturen?
Dat zijn die mannen met die telegeleide helicopters enz... |
|
||||
|
||||
Ik vond het eigenlijk nog wel meevallen, toegegeven als je de 12€ moet betalen is het veel voor wat je krijgt maar klagen doe ik niet. Een mooi tapijt heb ik niet nodig om naar race- en rally wagens te zien.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ben net terug, heb er eigenlijk maar een uurtje rondgelopen en toen had ik alles gezien. Deze middag was er toch redelijk wat volk aanwezig.
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Wat is dit voor blauw monster? |
|
||||
|
||||
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Dat is volgens mij een Chevrolet Matiz?
|
||||
|
||||
Inderdaad, heb daar deze week nog een persbericht over gelezen. Het ding zou heel snel zijn, maar die splitter vooraan valt toch helemaal buiten de proporties van de wagen vind ik...amai...
Kris, ik lees dat je op een uur tijd alles hebt gezien. Je hebt dan ook het geluk niet zo ver te moeten rijden voor de show. Ik moet er heen en terug 4 uur over rijden en dan zou ik toch een 'wrang' gevoel overhouden wanneer ik alles op 1 uur tijd zou gezien hebben. Daarbij, ik zie het merendeel van de auto's een heel seizoen lang in de paddocks staan en op circuit rondrijden, dus ik moet nog een beetje overtuigd worden van de meerwaarde van zo'n salon eerlijk gezegd... |
|
||||
|
||||
Idd is een auto gemaakt door Fourdin. Zit een v8 in met 550pk. Er zijn plannen voor in 2009 maar die horen we later wel
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|