![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik ben vooral blij dat er terug rallycross te zien zal zijn in Vlaanderen. Maar hoe zit dat dan met het BK rally? Gaat Sporza dat dan niet meer uitzenden, als het op Pitstoptv komt?
Op PWRC en JWRC zit ik eigenlijk niet te wachten, maar bon. Toch zéér positief!!! |
|
||||
|
||||
Wordt er op Life TV (in pitstoptv) dan niks uitgezonden van de BGTC?
|
|
||||
|
||||
Niet zozeer 'autosport' maar vanaf 11 april start er op VTM een nieuwe reeks 'Autotv' gepresenteerd door Kris Wauters.
Het zal drie keer per week worden uitgezonden, namelijk op zaterdag, zondag en woensdag. Bron: Gazet van Antwerpen |
|
|||
|
|||
Ik las dat er ook een "star in a reasonable priced car" item komt in dat programma. Elke week een andere BV die een rondje Zolder doet. De "reasonable priced car" van dienst is een Chevrolet Cruze.
|
|
|||
|
|||
Dat was al toen autoTV regionaal uitgezonden werd. Toen waren er telkens 2 bv's die het tegen elkaar opnamen.
|
||||
|
||||
En er is een rubriek 'Vliegende Vlamingen' waarbij telkens twee mensen uit dezelfde sector het tegen elkaar opnemen. Ook gaat Kris 'dreamcars' uittesten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb even op de site van lifetv gekeken voor de uitzenduren van het nieuwe autosportprogramma maar zie er niets van autosport opstaan vandaag?
|
|
||||
|
||||
Normaal is de uitzending om 21u vanavond...
|
||||
|
||||
Bestaat er ook een mogelijkheid voor de allochtonen
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
of mss iemand die het opneemt via zen digicorder en het online zet zodat zelfs de analoge kijkers onder ons ook nog de kans hebben!
|
|
||||
|
||||
Op een ander forum las ik volgende informatie over Life TV:
Quote:
|
|
|||
|
|||
Is er iemand die heeft kunnen kijken naar Life!TV gisteren? Was het de moeite? Is het ergens online te bekijken?
Last edited by Range Rover; 02-04-2009 at 15:58. |
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren gekeken. Het was de moeite, het was een beetje van alles. Rode draad was de testdag van dsmec aangezien de presentatie toen gebeurde, met dan reportages van de boucles, rallycross...
|
||||
|
||||
24 uren van Le Mans volledig live op Eurosport
Het volgende staat te lezen op autosport.nl:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Kan iemand slaappillen bezorgen aan Jeroen? En zware anti-slaappillen aan Peter? En het liefst zoveel mogelijk op €sport1 als het kan, mijn digitenne slikt geen €sport2
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|