![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat heb ik inderdaad niet gedaan... Ik wist niet dat dit van doen was.. Ik zal er rekening mee houden in de toekomst. Zo leert een mens alle dagen bij, niet? ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ben al blij dat we de oorzaak hebben kunnen pinnen. ![]() |
|
||||
|
||||
Een grote tegenslag !!!
![]() De decals zijn echt slecht bevallen ! alles begon te krullen en te scheuren! Dus de volledige set met decals naar de vaantjes ![]() Geeft er iemand soms deze kit liggen of decal vel? Zodat mijn model dan toch niet verloren is... ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Decals die ontbreken: 42, 58, 67 Decals die beschadigd of gedeeltijk veknipt zijn: 1, 5, 9, 54, 65 Alle decals zijn licht vergeeld. Als je het toch nog kunt gebruiken, dan mag je dat decalvel gerust hebben. Laat maar iets weten... Last edited by HHugo; 10-06-2010 at 18:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey bedankt HHugo ! Ik heb je PM gestuurd.
|
||||
|
||||
Kleine update;
Na het verwijderen van de mislukte decals op de monocoque, had ik wat beschadigingen na gelaten, (jammer genoeg heb ik hier geen foto's van getrokken. ik was te druk bezig met panikeren ![]() in de spuitcabine ![]() daarna buiten om het resultaat beter te zien tot de volgende
|
||||
|
||||
Je zal zien dat je door deze initiële tegenslag, een nog beter model gaat bouwen. Dingen die misschien niet helemaal 100% waren, maar die je gewoon aanvaarde omdat je in dat stadium er niets meer aan kon doen. Nu je een stap terug zet, kan je aan deze eventuele dingetjes weer werken. Allez, zo gaat dat bij mij toch altijd.
Tot de volgende! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Dit is dinsdag binnen gekomen met de post;
De tyretemplates zijn voor een ander model (waarover later meer). De carbon decals van Studio 27 zijn op aanraden van Gert, en dit was blijkbaar terecht! wat een mooi decalvel zeg! Het setje voor de remschijven zijn van Top Studio en is gene zever zulle! zeker zonder stress eraan te beginnen (de stress komt wel als je bezig bent!) Zo ziet het er uit in de verpakking; En na veel zweten ziet het resultaat er zo uit; @ Roelant : De decals zijn toegekomen en ik kan ze zeker nog gebruiken! SUPER bedankt man! ![]() ![]() ![]() tot de volgende
MIJN WERKBANK Last edited by Ferrari rules; 17-06-2010 at 15:58. |
|
||||
|
||||
Hmm, interessant om te zien dat een F1 remset die eigenlijk bedoeld is voor een McLaren MP4/13 ook passen op een Williams FW13B. Vraag is of de velgen er nog overheen zullen gaan. Ze zien er in ieder geval erg indrukwekkend uit.
|
|
||||
|
||||
Quote:
De velgen passen er perfect op! Eigenlijk staat er op de doos dat het voor een Mclaren is maar ik denk dat je ze voor vele F1 modelen van de jaren '90 kan gebruiken. Deze zijn bijna identiek zoals op de referentie foto's van de Williams. Dus kwamen ze goed van pas. Ik denk toch dat ik dit model in een soort diarama zal plaatsen. alleen weet ik nog niet juist hoe... wordt vervolgd.
|
||||
|
||||
Quote:
Succes met de zoektocht, ik kijk er al naar uit!! |
|
||||
|
||||
Dat zijn inderdaad schoon remschijven geworden.
Men zou het zonde vinden om ze te verstoppen achter/in de wielen, daarom is jouw idee van een diorama nog niet zo slecht. ![]()
|
||||
|
||||
Na de toch wel veel problemen met de decals heb ik dan toch besloten om het blauwe gedeelte ook te spuiten. Het afplakken was geen gemakkelijke klus, zo bleek het! Er waren nogal veel kleine bochtjes waar ik rekening mee moest houden. De rode lijn, die tussen het blauwe/gele en blauwe/witte gedeelte loopt, ga ik wel recupereren uit de decals.
Het blauw is misschien ietsje te donker, maar aangezien ik niet met de air-brush spuit en dus alleen maar met de bekende Tamiya busjes, vind ik dit behoorlijk dicht in de buurt!
|
||||
|
||||
En met het resultaat ben ik zeer tevreden ! enkel wat kleine puntjes opkuisen maar dat is niet zo erg. ik was verschoten dat ik behoorlijk afplakwerk heb geleverd!
Slaapwel ![]()
|
|