![]() |
|
|
||||
|
||||
Voorstel:
Tijdens de laatste race van het seizoen wordt de sig van de kwiswinnaar aan de wagen toegevoegd. Het is dus T - i - B - o ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
DRIESCO is ne fantastische kerel !!!!!!
Keep up the good work dudes C U |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik stelde voor om er TiBo bij te plaatsen, maar begrijp dat dat misschien moeilijk is. Mijn volledige naam is ook goed ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Yep, dan ben ik dus diegene die er drie keer op staat. Hoezo publiciteitsgeil?
steuner van de Paddock, mijn eigen zandbak en de site van onze ploeg? Wat betreft stickers en borduursel? Kan ik eventueel samenwerken met de "sitckerleverancier"van de Paddock. Wellicht dat we met drie opdrachten een gunstigere prijs krijgen...........weet niet of dat zo is, zeg maar wat. Idee?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Marshall,
Dat kan. Zodra ik iets meer weet stuur ik je een mailtje. Wij gaan zaterdag de Clio al eens bekijken omdat we op 11 April al in Italie zitten. |
|
||||
|
||||
Ik zie onze sponsoring zo :
![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er best oké uit ; krijgt de clio ook een andere kleur dan wit want wit vind ik maar vrij zwak
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat is er met die autosport.be gebeurd? Het was toch een soort joint-logo (geen join logo hé gasten ![]()
|
|||
|
|||
Persoonlijk heb ik een beter voorstel Sennaken. Je DEPADDOCK met de grootte letters aan elkaar moeten schrijven en gebruiken boven de zwarte bar, waardoor je onder de zwarte bar bv kunt zetten autoportsite en daaronder www.depaddock.eu
Is maar een voorstel he maar zo is het inderdaad een beetje kaal. Ik luister eens vandaag of Elite de auto nie in een blauwe achtergrond wil steken. |
|
||||
|
||||
Ik weet niet hoor. We hebben nu eenmaal ons logo en dat staat ook al zo op onze T-shirts en alle sites waar we vermeld staan...
M.a.w. het is niet zomaar een bijeenraping van letters, het is een herkenbaar logo en dat wil ik ook graag zo houden. Maar ik kan wel eens zien of ik het op een andere manier op de auto kan zetten. Ik schuif en rek nog wel wat vanavond. Nu kan het het nog in photoshop, in het "echt" gaat dat idd niet meer. Als de meerderheid van De paddock uiteraard vindt dat het we best van het logo afstappen (en bv wel het lettertype en de kleuren behouden) om de tekst beter op de flank te krijgen wil ik het vanavond wel eens proberen. Aan JPM : de achtergrond van De Paddock is nu eenmaal ook wit, dus daar verander ik zeker niets aan... Last edited by Sennake; 05-04-2002 at 07:27. |
|
|||
|
|||
Aan de achterkant zou ik ook niks doen, maar inderdaad, met wat rek en knipwerk kom je al ver. Het zou mooi zijn moest de GANSE achterflant bedekt zijn met het logo zodat er zo weinig mogelijk witte uitsparingen overblijven.
Het is maar een tip he gasten. Met het huidige voorstel het ik de indruk dat DE een beetje in het niets verdwijnt. Als jullie willen mogen jullie alle logo's wel even doorsturen en geef ik dat hier aan de layout van onze dienst die dan ook eens iets in elkaar kunnen steken. Dan moet ik eerst wel even op zoek naar alle mogelijke profielen van een witte Clio want werken op een foto is nie de simpelste manier. |
|
||||
|
||||
Belangrijke vraag aan Driesco :
zou je er iets op tegen hebben dat ik die zijdelingse beschermingsstrips er af haal en ze wit spuit (en er terug op zet natuurlijk)? Dan zou ik idd veel gemakkelijker het logo over de ganse flank kunnen spreiden. Desnoods alleen de beschermingsstrip die op de achterflank staat, en die van de deur niet... |
|
|||
|
|||
Met de laatste zin kan ik leven, maar de deuren niet.
Chris kan dat perfect doen in de spuitcabine. |
|
||||
|
||||
Dan kunnen we er zoiets van maken :
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|