![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
gr Pieter Last edited by TvD; 31-07-2010 at 19:24. Reason: quote-tag goed gezet. |
|
||||
|
||||
De Revell BMW is inderdaad dezelfde als de HASAGAWA.
Revells zijn gewoonlijk al voorgespoten en de voor en achterbumper hangt al vastgekleefd. Voor de rest zijn ze identiek. Ik heb er nog een hoop van staan en heb dus goed vergelijkingsmateriaal. Mvg, Walter BMW...Kraftbayers! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Het heeft me wel wat moeite gekost om die ruit-partij zonder kleerscheuren er uit te krijgen. Ik moet wel zeggen dat het spuitwerk wel van prima kwaliteit was, maar omdat die van mij oranje moet worden en ik geen risico's wou nemen met het spuitwerk, heb ik hem in de remolie gekieperd. Na een paar dagen was alle verf verwijderd.
|
||||
|
||||
Interieur werd verder afgewerkt:
Dash werd gespoten en voorzien van de CF Decals. Bij het plaatsen leek het das te klein :s Eens de auto ik elkaar steekt zou dit niet meer opvallen. Afgewerkt:
|
||||
|
||||
Rubbers werden geverfd, pannellines ingekleurd ( waar ik niet tevreden over ben), lichten geschilderd en geplaatst:
Het ambetantste werkje bij een BMW -> Die verdomde gril!! Maar toch redelijk gelukt: Nu moet er nog hier en daar bijgestipt worden aan de body en opgekuisd worden.
|
||||
|
||||
Zowel body als interieur zien er mooi uit. Mooie livery ook by the way.
Enige opmerking die ik heb : zo te zien heb je het dashbord gespoten met de struktuurverf van Tenco? Indien ja, hou de bus volgende keer nog iets verder van het te spuiten onderdeel en spuit wat meer dunnere lagen, zo krijg je een nog mooier resultaat.
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
En deze is afgewerkt:
Niet helemaal tevreden had hem graag iets cleaner afgewerkt. Eindfoto's :http://forum.depaddock.eu/showthread...d=1#post271060
|
|