|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Hallo,
nu de Jägermeister klaar is maar dadelijk verder met de Loos versie. Body staat in de lak, 1 laag spuitplamuur, 1 laag fine white surface primer van Tamiya en vervolgens 2 lagen Rood van Tamiya. Daarna de body volledig opgeschuurd en vervolgens een 3e eindlaag gezet. De decals heb ik intussen ook reeds binnengekregen, de versie die ik wil bouwen is de nummer 66, zonder de verbredingen onderaan de zijkanten, waar Stommelen het Duitse Rennsportmeisterschaft mee won. Het onderstel is een oud onderstel, en staat er maar onder om een beeld te vormen. Last edited by Joka-1; 29-12-2010 at 09:49. |
|
||||
|
||||
We blijven volgen.
|
||||
|
||||
Hallo,
nog een update, de decals zijn geplaatst, deze komen van Decaldoc. Zeer goed van kwaliteit, enkel deze op de deur heb ik vervangen door witte decal van Carpena. Het model staat ondertussen in vernis van Gunze. Er zitten enkele foutjes in de lak, maar ik kan ermee leven. Ter illustratie heb ik het model op een chassis geplaatst, maar dit moet nog herwerkt worden. Als er iemand misschien nog voorste wheeldisks van een Tamiya Capri heeft? Ik ben ernaar op zoek. Thanks for looking, |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Hallo,
bijna klaar, nog enkele details toevoegen zoals de wheeldisks en de roosters in de achterste spatborden en deze is klaar. |
|
||||
|
||||
Ziet er 'beestig' goed uit!
|
||||
|
||||
sjiek Johan, prachtige ombouw
|
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad een schoon "koppel" dat je gebouwd hebt, laat de "trouwfoto's" maar komen.
|