![]() |
|
|
||||
|
||||
Guido,
De milliput wat nat maken kan helpen tegen het loskomen. Ik werk deze altijd af met een beetje water op mijn vingers. ik persoonlijk had de uitbouwkappen niet zo zwaar gemaakt,de kappen ook meer uitgewerkt en de wagen min 1cm lager gelegd,maar iedereen doet wat hij wil en mooi vindt natuurlijk.En wie het beter kan moet het maar zelf doen. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Nee serieus dit is nog allemaal nieuw voor mij en is uiteraard voor verbetering vatbaar en dat besef ik tenvolle. Maar alles heeft zijn leerproces en wie weet, een volgende keer beter... Grts, Guido ![]()
Last edited by Loixrallyfan; 12-02-2011 at 19:01. |
|
|||
|
|||
Begint interessant te worden Guido
![]() Ik heb trouwens nog steeds niet een goedkope Trabbi gevonden voor mijn build, wie weet komt dat nog. Voor wat betreft de spatborden; ik vind dit ook altijd wel makkelijk ![]() Je krijgt 3 verschillende soorten en dan heb je ze alle 4 ook gelijk, kost maar 5 euro per zakje en is universeel. |
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad een leuk alternatief en veel mooier. Badankt.
Een volgende keer weet ik dus wat te bestellen. En dan nog een update. Namelijk de kooi. Bij dit simpele wagentje hoort ook een simpel kooitje. Geen ingewikkelde constructies dus en vrij eenvoudig te maken. Dus werd het hele ding van nul gescratshed met dit als resultaat: En in de wagen een mooie aansluiting met body. En uiteraard zodanig uitgevoerd om hem in zijn geheel te kunnen verwijderen om te spuiten. Grts, Guido ![]() ![]()
|
||||
|
||||
goe spul hé die barkes
|
|
||||
|
||||
Geweldige update.
![]()
|
||||
|
||||
Heel goed en netjes gelukt !!
|
||||
|
||||
Gaaf bakje deze trabant. En zo`n funbuild is altijd leuk om te volgen. De rolkooi ziet er in ieder geval prima uit.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Bedankt, mannen.
Heb vandaag mij een uurtje bezig gehouden met het uiterlijk van deze wagen en heb enkele bobastische dingen omgeruild in meer geproportioneerde onderdelen. Wat me in de eerste plaats stoorde, was de lichtbak die veel te modern oogt op deze wagen. Dit was mijn eerste idee: Ik ben dan gegaan voor een klassiek lichtorgel met afzonderlijke lampjes. Deze werd gemaakt van het binnenwerk van een lichtbak en voorzien van twee staafjes die bevestigd worden in het bumpertje. Deze zal zwart gelakt worden en voorzoen van enkele kabels.
|
||||
|
||||
Een tweede onderdeel dat vervangen werd, is de achtervleugel.
Dit was het oorspronkelijke idee: Dit ding was moeilijk passend te krijgen op de wel heel erg bolle kofferklep en was ook veel te groot. Heb dan een vleugeltje van een Mitsu Evo 3 gebruikt en daarvan de zijstukjes wat ingekort voor een lagere hoogte en dat ziet er voor mij al veel beter uit. Ook het middensteuntje werd verwijderd. Leuk hieraan is ook dat er een derde stoplichtje inzit. Grts, Guido ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Dit is inderdaad iets minder heavy, maar wel veel beter. Zeker deze lampen laten dit model beter tot zijn recht komen, evenals de achterspoiler.
Wat betreft die scoop op het dak, zou het niet beter zijn om van die klepjes te scratchen zoals bij de oudere Subaru's. Even een foto geleend uit TvD zijn galerij om aan te tonen wat ik bedoel: Allé, ge ziet maar wat ge ermee doet. ![]()
|
|||
|
|||
Guido,
Nice ! De laatste versie ziet er reeds goed uit! kan je nog één ding proberen? Neem een een kleine luchthapper op het dak...of zelfs geen ! (en ne pic posten natuurlijk) Grtz, G ![]() |
|
|||
|
|||
De wagen is nu een stuk realistischer, het is beter in balans.
|
|
||||
|
||||
Merci, mannen.
Gert en Johny, you read my mind. ![]() Dacht net hetzelfde en zelfs deze op de motorkap zal terug vedwijnen. Deze week weinig tijd, dus even geduld voor de volgende updates. ![]() Grts, Guido
|
|||
|
|||
Guido,
Sorry broeder maar die op de motorkap heeft wel iets vind ik... Stoer om te zien en het geeft ook een "power"-indruk. MAAR, Het is uw model !!! Grtz, G ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|