![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Het volgende wat ik heb gedaan is de wielen beduidend breder gezet.
Alhoewel ik denk dat de wielen vrij correct gemonteerd zijn bij deze kit, vind ik het model op zich niet zo mooi presenteren met de wielen zo diep in de wielkasten. (vergeten foto te nemen, sorry ![]() Ik heb dan 4 rondellen met dikte meer dan 2 mm uitgezocht om er tussen te monteren. Deze werden binnenin de remschijven gelijmd: En dan met wiel erop: En dan ziet het resultaat er zo uit: (Moest er iemand een foto hebben van zo een kit met standaard gemonteerde wielen, mag hij die altijd doorsturen om het verschil, dat toch wel vrij groot is, te laten zien) Grts, Guido
|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad veel beter uit, goe bezig
|
|
||||
|
||||
mijn 207 van belkits is ondertussen ook al binnen ( vorige week al )
deze blijf ik volgen en dan kan ik zien hoe alles een beetje te werk gaat met deze kit ;-)
|
||||
|
||||
Quote:
Omdat ge het zo lief vraagt. Deze 2 foto's zijn van afgelopen zondag; De pug van Doc Deze zijn gemaakt in Jabbeke; Het verschil is duidelijk te zien, bij uw model oogt het beter. Goe gevonden maatje. ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 04-05-2011 at 22:10. |
|
||||
|
||||
Supertip !!!
|
|||
|
|||
ziet er al goed uit.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hier nog neens een update, en niet de minste. Het is namelijk waar het hier om draait hé, de body en zijn livery.
De body werd tot 2X toe gespoten met daartussen een bad remolie, maar geen man over boord, is nietsmeer van te zien en het resultaat is goed. Buiten kant uiteraard wit, de binnenzijde aluminium. Dan alle decals geplaatst. En hier valt toch wat te zeggen. Te beginnen met de kwaliteit, perfect. De decals zijn stevig, niet te dik en laten zich goed bewerken met sol. Bij het plaatsen viel op dat de decals wel erg krap uitgetekend zijn, waardoor er heel weinig marge is voor te schuiven en je ze wel heel juist moet neerleggen. Ik heb liever dat de livery een beetje doorloopt, zodat je om de hoeken kan werken zoals in wielbogen, lichtgaten en andere... Ik heb dan ook met reepjes uit het andere decalvel dat bij de kit zit en dezelfde kleuren heeft, toch de wielbogen bijgewerkt, zodat er geen wit meer te zien is waar de decal te vroeg stopt. Ook heb ik zoveel mogelijk de transparante stukken tussen de lijnen weggeknipt, waardoor ik beter kon schuiven met elke lijn individueel. En waar het kon, werd de decal zelfs helemaal opgedeeld in stukjes. Op die manier heb ik dan toch het beoogde resultaat gekregen en ziet het er vrij strak uit. Enfin, hier wat foto's: En dan nog een vergelijkend fototje dat aantoont wat ik bedoel met het wit tegen de voorste wielbogen dat ik heb weggewerkt: Grts, Guido ![]() ![]()
|
||||
|
||||
woooowwwww deze is al zalig man
|
||||
|
||||
prachtige livery.
Dat hebde goe gedaan k*t. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ook een paar uurtjes zoet geweest waarschijnlijk? Knap hoor !
|
||||
|
||||
"Ik heb dan ook met reepjes uit het andere decalvel dat bij de kit zit en dezelfde kleuren heeft, toch de wielbogen bijgewerkt, zodat er geen wit meer te zien is waar de decal te vroeg stopt"
Ook al is dit bij de echte wagens ook niet de geval, dit oogt veel mooier Last edited by Big attack; 10-05-2011 at 12:20. |
|
||||
|
||||
Ik krijg bijna zin om ook een 207 te bouwen als ik dit zo zie....
O ja, ik heb de titel van deze Thread even gecorrigeerd, het is namelijk Kris Meeke, niet Chris Meeke ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Nog eens een update.
Ben vandaag gestart met het interieur. Het eerste wat ik heb gedaan zijn de pedalen. Deze werden geverfd en op het voetje geplaatst. Daaraan werd wat Mish-mash toegevoegd en heb ik ook zelf de pompjes achter de pedalen gesimuleerd met mish-mash.
Last edited by Loixrallyfan; 13-05-2011 at 18:36. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|