![]() |
|
|
||||
|
||||
Ook de tanden werden geplaatst. Deze zijn zoals bij de echte carswagentjes egaal wit.
De tongen voor in de mond werden gemaakt uit dikke plastiek: Nu komt het hé. Ik liet dus het mondje even aan mijn dochtertjes zien met de tong derin, en dan deze reactie: "Ma papa, da ziet ge toch nie, kan die daar nie uit? Da's toch 'k weet nie hoe grappig" Ok... Waarom ook niet hé, klant is koning en als ze daar dan staan met die glitteroogjes, kunt ge dat moeilijk wijgeren hé. Dus: ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Vrouwen hé, ook al zijn ze nog zo jong.
Zier er prachtig uit. ![]()
|
||||
|
||||
Nog steeds goed bezig zie ik. De tongen zou ik nog wat rozer maken. Het kan natuurlijk ook aan de foto liggen maar ze zijn nogal rood...
Benieuwd hoe de mondholte vorm zal krijgen...
|
||||
|
||||
Quote:
De tongen hebben enkel hun basiskleur en worden dus nog aangepakt. De mondholte, tja... nu de tongen naar buiten komen en de mond gevuld is met nog maar een minimum aan 'inkijk', hoef ik enkel maar een plaatje te plaatsen en zwart te maken om de boel te verduisteren. Dus hun gekke wensen komen me nog goed uit ook. ![]()
|
||||
|
||||
De eerste is klaar. Namelijk de Evo.
Wat moest er nog gebeuren: Samenlijmen en voorzien van enkele details als daar zijn: Antenne Lichten Snelsluitingen Uitlaat (Alu buisje) Ruitenwissers (Tamiya exemplaren) Spiegels (Resin exemplaren) De mond werd niet uitgevuld achterin, omdat er geen doorkijk is met de uitstekende tong. Op het dak werden 3 sterretjes geplakt, door mijn dochter uigekozen. Dit om daar een fout te verbergen. Namekijk een lelijke reactie van de vernis met mijn decals. Hier een voorsmaakje: De rest vind je hier:http://forum.depaddock.eu/showthread...252#post272252
|
||||
|
||||
Het is natuurlijk sneu als er in het zicht van de aankomst iets misgaat, maar de meisjes hebben dat zeer professioneel opgelost.
![]()
|
||||
|
||||
Ook de Sub heeft zijn einde bereikt. Ook hier net zoals bij de evo de eindafwerking:
Samenlijmen en voorzien van enkele details als daar zijn: Antenne Lichten Snelsluitingen Uitlaat (Alu buisje) Ruitenwissers (Tamiya exemplaren) Spiegels (Resin exemplaren) De mond werd niet uitgevuld achterin, omdat er geen doorkijk is met de uitstekende tong. Ook hier de 3 sterretjes geplakt, gewoon omdat de andere dat ook heeft. ![]() Hier een voorsmaakje: De rest in mijn galerij:http://forum.depaddock.eu/showthread...343#post272343 En nog een fotoke zoals de twee samen staan op de display:
Last edited by Loixrallyfan; 27-11-2011 at 19:51. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|