![]() |
|
|
||||
|
||||
Ga eens naar een bureaushop en haal van die clear A4 sheets waar ze spreadsheets mee maken. Prima spul en kost geen hol.
![]()
|
||||
|
||||
Daar zeg je me iets... Wij hebben vorig jaar op school een foute bestelling gemaakt en zitten nu met een 100-tal vellen van deze OHP-vellen in onze kast.... Dat ik daar nu niet aan gedacht heb?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Voor mij ook graag.
![]()
|
||||
|
||||
Eindfoto's
Hallo,
Ik ben jullie de eindfoto's van deze peugeot nog schuldig. De wagen is sinds half september afgewerkt. De enige toevoeging die ik later nog zal doen zal ruiten in de deuren plaatsen zijn maar dan moeten de ramen opening erin mooi lukken. Ik ben achteraf gezien blij dat ik deze niet standaard gebouwd heb als de heller kit. De PE set kwam handig van pas en bracht wel meer detail in de wagen. Voor de rest wil ik nog meegeven dat de foto's redelijk scherp en dicht getrokken zijn waardoor alle wat uitvergroot is. Het is zeker niet mijn beste wagen maar voor eentje waar ik veel aan geprutst en bij geprobeerd heb ben ik er tamelijk tevreden over. Bij deze de foto's dus. Onder het motto ik leer per model bij geef ik deze een plaatsje in de kast ![]() Groetjes en tot de volgende
WIP: Toyota Celica ST165 TTE C.Sainz L.Moya San Remo rally 1990 BMW M1 rally Groep B - B. Beguin - Tour de Corse '83 Coming up build: - Audi quattro A1 - Audi quattro sport (restauratie) - Audi quattro S1 |
|
||||
|
||||
Mooi model maar... ik mis ook hier de prominent aanwezige spatlappen (maar je bent niet de enige die dit onderdeel vergeten is hoor)...
Last edited by Sennake; 20-11-2013 at 07:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Helaba, uw belofte niet vergeten eh gij