![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat ik wel heb gedaan, is de raamrubbers in zijn geheel verwijderd. Voordeel: bij de Rennaissance transkit zitten alle venstertjes dubbel en zo kan je dus meermaals gebruik maken ervan. De behouden raamrubbers dienen dan als steun, gewoon een fractie achteruit plaatsen. Waarom dan de transkit? Wel, omwille van de voorgedrukte zwarte rand op de zijvensters en de nieuwe achtervenster, die in de kit ondoorzichtig is. En zo zie je maar hé, Rock'nRolla, ervaring kan je enkel op doen door gewoon ervoor te gaan en durven te mislukken, enkel dan leer je. En als het dan zo meevalt, kan het niet beter zijn. Doe zo verder... ![]() Grts, Guido PS, kan zijn dat ik hem gemist heb, maar hebt ge ook ene voornaam? Dat tijpt makkelijker dan die nickname en klinkt toch net dat persoonlijker. ![]()
|
||||
|
||||
Dank je, de ervaring komt idd alleen maar door het te durven aanpakken.
Dat is trouwens met alles zo. Het is ook goed dat ik op dit forum al het een en ander heb bekeken en dus weet je ook al een beetje hoe je het moet aanpakken. ![]() Mijn naam heb je niet gemist, aangezien ik hem nog nergens neergezet heb ![]() Maar noem me maar gewoon Cédric ![]() Dit weekend maar eens wat verder doen aan de Fiesta. Bedoeling is om alle interieur delen in de primer te steken en eventueel ook al de kleurtjes. Mocht er tijd over zijn, dan maar eens aan die verlaging wagen. ![]() |
|
||||
|
||||
OK Cédric.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Et voila, ook de ophanging heeft er aan moeten geloven
![]() De how- to heb ik niet op camera, dit omdat ik zo geconcentreerd bezig was en het vergeten ben.. Maar dit is te vinden in de thread van Loixrallyfan natuurlijk aangezien mijn inspiratie daarvandaan komt ![]() Het was weer nagelbijten voor ik begon.. Maar na goed meten, passen, opnieuw passen, vijlen, schuren etc.. heb ik dit na een uurtje of 4 in elkaar kunnen flatsen. Met toch wel redelijk wat trots ![]() ![]() ![]() ![]() En tot slot nog eentje ter vergelijking. ![]() |
|
||||
|
||||
En ja, de decals van de Neuville fiesta worden nog even bijgewerkt..
![]() Zag het pas toen ik de foto's aan het uploaden was. Groeten, Cedric |
|
||||
|
||||
Deze werd ondertussen afgewerkt.
Het interieur werd volgens het bouwplan afgewerkt omdat ik dit model meer om de body wou bouwen. Hier nog enkele sfeerpics en het eindresultaat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat mij betreft, is dit mijn mooiste model tot nu toe. Er zijn nog wat foutjes gemaakt maar die vallen gelukkig niet zo op. Ik ben al content dat de nieuwe ramen en de verlaging is gelukt. Ook het spuitwerk was even bang afwachten maar ook dit is helemaal goed gekomen. ![]() |
|
||||
|
||||
Dta ziet er mooi uit, Cedrick.
Ook slim van hem volledig in mat te zetten. Ziet er goed uit. ![]()
|
|