|
|
|||
|
|||
Zotjes, maar o zo knap!
|
|||
|
|||
Het lijkt erop dat Heller de koplamp unit van de straat versie in de kit verwerkt heeft.
Bij de WRC unit lijkt het wel alsof Citroën het een en ander van de oorspronkelijke unit weg gesneden heeft. Misschien om gewicht te besparen? Deze foto heb ik in Duitsland in 2011 gemaakt. |
|
||||
|
||||
This WIP is extremely interesting and is going to serve me of reference for same DS 3 which I accomplish nowadays !
Last edited by jldmodélisme; 25-11-2013 at 23:29. |
|
||||
|
||||
De draaizin van een veer moet naar rechts zijn. Niet zoals jij ze gemaakt hebt.
Ik kon het niet laten dit te melden. Want na al deze waanzinnige details zou ik het spijtig vinden dat je dit verkeerd zou hebben. Hopelijk kan je dit nog eenvoudig opnieuw doen
|
||||
|
||||
Quote:
Veranderen gaat helaas nietmeer, maar ge gaat er zogoed als niets van zien in de wielkast. Toch bedankt voor de tip, is opgeslagen voor de toekomst.
Last edited by Loixrallyfan; 01-12-2013 at 15:01. |
|
||||
|
||||
De body is gedecald.
|
||||
|
||||
Mooi
|
||||
|
||||
Erg mooi model is dat hier (aan het worden)...
|
|
|||
|
|||
Wow!
|
|
||||
|
||||
very nice and sexy body with the dress of scotland
|
|
|||
|
|||
Dit draadje heeft me geďnspireerd om de, anderhalf jaar geleden gestarte bouw van mijn C4 WRC weer op te pakken.
Nu probeer ik ook het interieur van de C4 wat op te krikken. Zou je aan kunnen geven wat jij voor de diverse switches/knoppen en bedrading connectoren gebruikt? Groet Co |
|
||||
|
||||
Hier nog eens een update.
Dash en stuur. De stuurkolom werd uit de kit gebruikt en opgesmukt met allerhande PE-onderdeeltjes en kabeltjes. Ook het stuur bleef origineel uit de kit, en werd opgesmukt met kabeltjes en vele kleurkes. Dit werd dan gemonteerd op het dashboard. Dat werd grijs gespoten en wat verweerd en voorzien van een zelfgedrukte sponsorplaatje. En er werd nog wat extra PE aan de stuurkolom toegevoegd.
|
||||
|
||||
De wielen werden voorzien van kleur en decals en dan wat verweerd.
Onder de wagen samen met de eerder getoonde veerpoten. De wagen wordt geschroefd in een displaycase en daarom weinig detail onderaan. Wel werd de karterplaat voorzien van kevlar-decal en werd er een nieuw uitlaateinde gemonteerd.
|
||||
|
||||
Dan vandaag met de weinige tijd die ik had, toch nog wat kunnen doen.
Ten eerste werd de bijkomstige box gedecald, voorzien van kabels en gemonteerd. Ook de voetenbak uit PE werd gedecald met kevlar en voorzien van schroefjes, knopjes en 'voeten'. En om eens een eerste indruk te krijgen van de ligging van de wagen in kleur: Morgen op het programma: vernissen van body.
|
||||
|
||||
Man man,
Mijn mond valt open van verbazing. Ik heb loeb zien rijden in de condroz was machtig maar dit terzijde de wagen was ook fenomenaal. Maar als ik hier kijk heb ik de indruk dat de wagen opnieuw tot leven komt... Proficiat met je detail dat je erin stopt is echt prachtig. Goed bezig Groeten jens
WIP: Toyota Celica ST165 TTE C.Sainz L.Moya San Remo rally 1990 BMW M1 rally Groep B - B. Beguin - Tour de Corse '83 Coming up build: - Audi quattro A1 - Audi quattro sport (restauratie) - Audi quattro S1 |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|