![]() |
|
|
||||
|
||||
geen idee de woensdag was het nog.
|
|||
|
|||
Quote:
PJ |
|
||||
|
||||
Ik ga ook naar DTM race in Zolder gaan kijken. Heb mijn ticket al in voorverkoop gekocht (Zilver + paddock).
Ben al een fan van de DTM sinds begin jaren negentig. Toen Alfa nog de dienst uitmaakte in de DTM met coureurs zoals Modena, Larini en Nannini. Toen waren de races ook nog veel spectaculairder dan nu. Die italianen zorgden voor een goede pak actie in de DTM. Het 2002 DTM seizoen is alvast beter gestart dan vorig jaar, toen Schneider al vanaf de eerste race onklopbaar was en zo naar de titel reed. Een goeie keuze ook van de organisatoren om het saaie Oschersleben te vervangen door Zolder.
|
|||
|
|||
Beste Paddockers,
bij de aankoop van een ticket let wel goed op op welke tribunes jullie willen kunnen. Of paddock isinbegrepen in het ticket of niet. Er zijn voor dat DTM weekend 21 verschillende kaarten te koop. Dus laat jullie goed informeren want een gold kan niet op een zilver zijn plaats gaan zitten en andersom. Dit weekend worden er in zolder bij de bergische lowen opnieuw folders uitgedeeld met de prijzen en de diverse soorten kaarten. greetz wilmai www.corsa-racing.be PS I'll be there the whole weekend
|
||||
|
||||
wilmai ik heb speciaal zilver gepakt om op meer plaatsen te kunnen gaan zitten dan die gold mannen. Nu maar hopen dat het goed weer wordt he.
|
|||
|
|||
wilmai> Maar met een zilver-ticket moogt ge toch op alle zilvere tribunes (3) gaan zitten he?
|
|
||||
|
||||
tuurlijk en misschien zitten wij dan nog naast elkaar
![]()
|
|||
|
|||
Inderdaad, en voor dat geld wil ik wel een mooi plekje :-)
Op de bovenste rij aan de chicane heb je een prachtig zicht (wanneer je achterom kijkt zie je immers ook nog eens de Jacky Ickx :-)), maar je zal waarschijnlijk vroeg mogen opstaan om daar te kunnen zitten... Indien het regent is er een prachtige schuilplaats op de betonnen tribune onder de brug :-) |
|
|||
|
|||
Quote:
Graag gedaan ! |
|
||||
|
||||
Hey,
Hebben jullie die tickets besteld door naar circuit zolder te bellen of via dat nummer van op de dtm-site? |
|
||||
|
||||
Ik heb ze niet besteld => trouwfeest (neen ik niet zelf
![]() Maar ik denk dat je best ff naar zolder zelf belt. Daar kunnen ze je we lalle info geven denk ik zo
|
|||
|
|||
neenee; oneliner gaat stiekem trouwen zonder ons uit te nodigen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
hoe gaan ze eigenlijk de start geven op zolder ? Tegenwoordig start de DTm staand en op hockenheim was dat net als de F1 met 5 lichten die 1 voor 1 aangaan ; Hoe gaan ze dat op zolder doen ??
|
|||
|
|||
Heb ik mij ook al zitten afvragen, waarschijnlijk hangen ze daar wel 5 rode lampjes...kan mij niet voorstellen dat op alle andere DTM-circuits 5 rode lichten hangen -- buiten de grote circuits zoals HHeim en Nring dan.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|