![]() |
|
|
|||
|
|||
En weer een project uit de oude doos ziet weer het levenslicht. Het tempo zit er precies goed in
![]() Ziet er weeral goed uit. |
|
||||
|
||||
Quote:
Eerst was ik van plan om opnieuw van dat papier aan te brengen, tot ik dit tegenkwam in mijn schuif; Zelfklevende aluminiumfolie van fujimi. Zo ziet de structuur eruit en is perfect als hitteschild; Even alles dryfitten; Het is niet perfect glad vanwege de nog onderliggende tape, maar goed genoeg voor mij. Eens de motor en toebehoren er in liggen zal er niet veel meer van te zien zijn. Hoogstwaarschijnlijk zal deze binnenkort wat op de achtergrond terecht komen, omdat ik me aan de goepsbouw ga wagen.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 26-04-2015 at 12:34. |
|
|||
|
|||
Nice project and very good work.
|
|
||||
|
||||
Vandaag een werkje gedaan waar ik enorm tegen op zie, nml gordels aanbrengen.
PE is een combinatie van Hasegawa en Studio27, riemen zijn zelfkevend en ook van Studio27. Na een paar uren priegelen, vloeken en ik weet niet meer wat nog allemaal, is dit het eindresultaat. Zoals jullie zien, is de achterwand ook terug aangebracht.
|
||||
|
||||
Hoe langer je priegelen hoe mooier het resultaat
![]()
|
|