![]() |
|
|
||||
|
||||
Het heeft even geduurd, maar de laatste zwart-witte blokjes zitten er op
![]() Het interieur werd ook afgewerkt. Voornaamste toevoeging was nog de gordels. In de kit was hier alleen een decal voor voorzien, die heb ik vervangen door stof met PE voor gordels uit een of ander setje van Studio27 dat ik nog over had. Ook de versnellingspook werd geplaatst. De 2 uitlaatpijpen werden ook vervangen door holle buisjes. Links op de foto het originele witmetalen deel, rechts het nieuwe, reeds gespoten, deel: Ook de remschijven/klauwen werden afgewerkt. Hier is niet veel aan gedaan, behalve dat ze aan de achterzijde "korter" werden gemaakt omdat ze anders niet tussen de wielen en het chassis zouden passen ![]()
|
|||
|
|||
Heel mooi, gefeliciteerd! Lijkt me idd een hel met die decals... Ik moet nog even oefenen voor ik zoiets kan
|
|
|||
|
|||
soms zeggen geen woorden veel
|
||||
|
||||
En deze is ook af! Wat werd er intussen dan nog gedaan? Er werd een laklaag geplaatst over de decals die daarna netjes opgepolierd werd. Het resultaat was wat mij betreft niet mooi: de body was eigenlijk te glimmend waardoor de livery heel druk over kwam (in ieder geval op schaal). Ik heb de body en achtervleugel dus nog voorzien van een semi-matte vernis en nu is het wel naar mijn goesting
![]() De eindfoto's zijn hier te zien: klik! Hier alvast een voorproefje:
|
|