![]() |
|
|
||||
|
||||
In tussentijd vond mijn luchtcompressor het nodig om stuk te gaan
![]() ![]() ![]() Dus van zodra de 2 helften van het voorwiel droog waren kon het wiel in elkaar gezet worden, net als de rest van de voorvork. Deze werd op zijn plaats geschroefd, wat dit model het allereerste in zijn soort maakt, namelijk het enige model dat ik ooit gebouwd zal hebben met 2 verschillende compressors ![]() Zicht van de linkerzijde van de motor. Je kan duidelijk de aftermarket remschijf uit gedraaid aluminium zien, net als het foto-ets "Harley-Davidson" logo. |
|
|||
|
|||
Prachtig werk! Maar ik denk dat de band op het voorwiel verkeerd op de velg zit.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by Sennake; 21-12-2017 at 22:06. |
|
||||
|
||||
Toppie
|
|||
|
|||
Als ik naar de eerste foto van deze thread kijk ligt hij daar volgens mij anders, en dat is ook logischer aangezien de 'punt' van de insnijding eerst de grond raakt in de rijrichting (ivm de waterafvoer)
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Maar ondertussen hebben we wel weer wat verder gedaan aan ons model
![]() Daarna werd het achterlicht ineen gestoken en op het achterspatbord bevestigd, dat op haar beurt dan weer aan de steunen van de motor vastgeschroefd werd. Tenslotte kan ik eindelijk het zadel op het frame en het spatbord vastmaken. Overzicht van de motor tot hier toe, van achteren gezien. De pas geplaatste brandstoftank, achterspatbord en zadel geven eindelijk een beeld weer van hoe een Harley er eigenlijk moet uitzien... Zicht van vooraan. Het stuur is uiteraard nog ontbrekend, want dat zal deel uitmaken van de laatste fase in deze bouw. |
|
|||
|
|||
Dat zadel, uit welk materiaal is dat gemaakt? Ziet er echt realistisch uit!
Edit: Nevermind, heb ondertussen de eindfoto's met verslag gelezen ![]()
mvg, Wannes Last edited by Wanneke; 26-12-2017 at 23:27. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|