![]() |
|
|
||||
|
||||
Awel sé, ikken ook. En ze zulle winne zenne. Zé mor zeker. 4-2 denkek. En aan den andere kant 4-3 Boston. Das mijne prono.
|
||||
|
||||
amai hier zijn ze anti la, op sportplanet is iedereen voor la
|
|
||||
|
||||
LA wint gewoon de play-offs!
|
|
||||
|
||||
De Lakers denke daze den titel al binne hebbe vanaf de eerste match. Das is daar gewoon een bende dikke nekke en daarom hoopek da de Kings den titel hale. Of de Celtics.
|
||||
|
||||
Volgens mij wint eddy merckx dit jaar....
anyway, wie wint, i don't care, ik ben slechts neutrale supp van de NBA, en geniet van het mooie basketbal dat ze (soms) brengen!
|
||||
|
||||
Die brenge bijna altij mooi besketbal. Ge moet mij ni vrage om naar een match hier uit België te kijke zenne. Kwor daar na 1 quarter al zot van. Geft mij maar nba. Die spele op een veel hoger niveau. 82 wedstrijden van oktober tot april (3à4 per week) en voor een paar nog tot Juni. Da is topsport.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik zeg toch ni da de one ongelijk heeft. Integendeel, ik geef hem groot gelijk, maar zeg ook waarom ik da ook vind.
|
||||
|
||||
82 matchen op een jaar ... veel ...
ga dan maar eens baseball kijken ... daar zijn 100+ matchen per seizoen geen uitzondering zene ... zelfs in ons idiote belgenlandje speelde ik vroeger tot 70 matchen per seizoen. airco
|
||||
|
||||
Maar gij bent dan ook zone sporty beer hé airco
![]() Neen idd, er bestaan zwaardere sporten dan basketbal, wa ni wilt zeggen dat ik die sport onderschat
|
||||
|
||||
nu niet dat Baseball een fysiek bijzonder zware sport is ...
het kan enkel lang duren (3uur +) ... en als je dan in 40° celcius moet spelen is dat geen lachertje ... verder is explosiviteit belangrijk, tacktiek en spelinzicht ... airco
|
||||
|
||||
Ik geef toe dat er nog zwaardere sporten bestaan in de wereld. Maar ik geef gewoon het verschil is aan tussen Amerika en de rest van de wereld. Hier in Europa zijn er al voetballers die zagen daze soms 2 matche op een week moette spele. De amerikaanse sporters (nhl, nfl, mlb, nba,...) moeten veel intensiever en harder spelen. Ik had het enkel over NBA omdat het hier over nba gaat en ni over mlb ofzo.
|
||||
|
||||
Back to the NBA Playoffs 2002 pls. Die van de Major League zijn nog veraf.
Ik ben niet tegen een ploeg maar nooit supporter van geweest. Ben dan ook nooit voor de Lakers of de Bulls geweest en zal dat ook nooit zijn. Ik vind het gewoon stom dat er veel mensen zijn die voor de beste ploeg van het moment supporteren. Ben eens benieuwd hoeveel Bulls supporters er nog zijn nu... Mijn favoriete teams zullen altijd Phoenix en Orlando zijn. Heb wel een voorkeur voor bepaalde spelers waaronder Kobe. Enfin het kan alle kanten uit en ik hoop dat de Kings het halen van de Lakers en de Nets van de Celtics. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Allee, dan zijt ge een zeldzaam exemplaar
![]() |