![]() |
|
|
View Poll Results: Waar eindigen de Rode Duivels op het WK? | |||
Uitgeschakeld in de eerste ronde |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 33.33% |
Uitgeschakeld in de 8ste finale |
10 | 33.33% |
Uitgeschakeld in de kwartfinale |
4 | 13.33% |
Uitgeschakeld in de halve finale |
3 | 10.00% |
Uitgeschakeld in de finale |
0 | 0% |
Wereldkampioen |
3 | 10.00% |
Voters: 30. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
nu Fortuyn neergekogeld is, zal niets Branko Struphar tegen kunnen houden om uitblinker en topscorer te worden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
kzie de point ook nie ... ma gisteren was em na 90 minuutjes weeral gekwetst, dus no way dat dienen een deftig niveau gaat halen in Japan zene.
airco
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
in deze ploeg zie ik inderdaad vrij weinig kwaliteit zitten ... Of het moest iemand als Sonck zijn ...
Voor de rest hebben we de magerste nationale ploeg in Jaren. airco
|
|||
|
|||
Ik zat gisteren in het Koning Boudewijnstadion en ben tot de conclusie gekomen dat ze het geluk nodig gaan hebben want scoren gaat wreed, wreed, wreed moeilijk worden... We hebben gewoon geen snelle, dribbelende, scorende spits in onze rangen, en als Wilmots even slecht gaan spelen als gisterenavond zal er op het middenveld ook niet veel te zien zijn.
Boffin en Strupar speelden weliswaar een prachtige match, maar er gaat toch nog wat moeten veranderen zenne... Gelukkig was het 'maar' een oefenmatch, en hadden de Belgen toch wel duidelijk meer potentieel...maar we zullen wel zien. (hmmm, ik klink zo negatief als een echte Belg...) |
|
||||
|
||||
Misschien gaan we deze keer het tegenovergestelde zien als bij Euro2002, toen hadden we een schitterende voorbereiding achter de rug, maar trok het toen het erop aan kwam op niks.
Nu misschien het omgekeerde? Ik hoop het, maar allé wij gaan en Nederland nie :-) Da's toch ook al een prestatie op zich ;-) greetz Barry |
|
||||
|
||||
Euro 2002 ? Wanneer was dat ?
![]() Was hoedanook een flop van jewelste. België - Zweden vond ik nochtans een mooie openingswedstrijd, België - Turkijke een schande. (voor de doelman)
|
||||
|
||||
Ik ben toch eens curieus wie die 3 optimisten zijn die België als wereldkampioen naar huis zien komen. Is dat om te lachen of menen jullie dat echt???
|
|
||||
|
||||
Belgie WERELDKAMPIOEN !!
Maar dan wel nie in voetbal hoor. Motorcross, wielrennen, biljarten,... moet allemaal kunnen, maar voetbal. No way ! Ondaks alles zal ik toch maar een radiooke opzetten op het werk. Maar ervoor thuisblijven doe ik zeker niet. Het is inderdaad zoals ze in Antwerpen zeggen "aremoei" bij de duivels. Hopen op Sonck? Ijdele hoop hoor. Die zegt zelf dat hij het allen niet zie zitten. En wie is er dan nog..........?????????? Nee, dan beter Champions League. Ik daarstraks 15 minuten gekeren en een pitige match gezien. Inzet, durf, en vooral 2 goals. (hoeveel is het intussen nu ? Zal ne keer gaan kijken op sportplanet. Update:60':stand 1-2 Last edited by fordje; 15-05-2002 at 22:13. |
|
||||
|
||||
Zwakste Belgische ploeg in jaren, eerste ronde der uit dus (al hoop ik beter natuurlijk) Sonck? diene jongen komt nog veel te kort op het hoogste niveau, we zullen wel zien... en nu Waseige niet bijgetekend heeft, hij heeft duidelijk het beste moment gekozen (na het WK lag em anders toch buiten).
|
|
||||
|
||||
Waseige naar Standard das Preud'homme nor de duivels
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Mannen, niet zo pessimistisch! Op een WK kan 'alles' gebeuren! Het is niet omdat er bij de Belgen geen individueel talent van wereldklasse rondloopt dat ze niet zouden kunnen winnen; in een WK hangt immers zo'n ontzettend groot deel af van geluk op de dag van de match...
En daarbij; het is jullie plicht als Belg om onvoorwaardelijk achter de nationale ploeg te staan ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|