![]() |
|
|
View Poll Results: Welke Hacks mogen geinstalleerd blijven | |||
Welcome Panel |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 79.17% |
VB microstats |
10 | 41.67% |
Level Hack |
7 | 29.17% |
Quick reply box |
19 | 79.17% |
VbStats |
14 | 58.33% |
Multiple Choice Poll. Voters: 24. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Nee ik had gewoon gedacht aan de buttons, forum zelf is grijs net als het logo dus geen probleem maar die buttons zijn blauw: nergens in logo te vinden... Misschien eens een paar testjes doen...
|
||||
|
||||
mja nieuwe layout (including buttons) stond al op het programma ... wanneer, hoe kan ik niet exact voorspellen ... Het logo zal zowieso ongewijzigd blijven, ...
airco
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
daarin heb ik het voordeel dat vbulletin styles ondersteund ....
Ik kan perfect 20 styles aanmaken, en de users zelf laten kiezen welke 'skin' ze gebruiken ... zie oa het systeem op de spelletjesgarnaal airco
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
De kleur van De Paddock is prima, enkel boven en onderaan de pagina's is het echt wel ..... wit.
Misschien kan de tint van de achtergrond iets donkerder. De Paddock oogt heel sereen, andere forums zijn echt vaak "in your face", ... misschien vinden wij wel iets tussenin? Misschien kunnen het Paddock logo en de banner wel in een aparte balk geplaatst worden. Zo krijg je een verdeling tussen de (info)banner, logo/(reclame)banner en de andere buttons (user cp/register/...)
![]() Last edited by TiBo; 12-06-2002 at 10:17. |
|
||||
|
||||
Persoonlijk vind ik het een prima idee om bovenaan de pagina info te verschaffen. Toch vind ik de huidige vorm redelijk .... saai en simpel
![]() Persoonlijk zie ik meer iets in de vorm van CNN (nu ook VTM-Nieuws). Het principe blijft hetzelfde als nu, enkel is er meer vorm en bestaat de banner meer op zichzelf. Ik had gedacht aan een banner die een bericht op het scherm brengt, even blijft staan en vervolgens een nieuw bericht brengt, .... Zo kan je de info ook uitbreiden hé. Vb: ---- Paddock-merchandise ... (click hier) --------- Montoya op pole in Canada ------ Schumacher wint Canada ------- Sato ongedeerd na crash ----- Dan hoef je ook niet onmiddellijk alle posts na te gaan om belangrijke info te weten te komen.
|
|||
|
|||
Even mijnen commentaar. Guy heeft me vorige week nog gezegd, verander niks dat goed is, ooit zullen jullie eens moeten blijven bij wat het is. Technisch mogen jullie niet stilstaan maar grafisch nie te veel veranderen om de vertrouwde forummer en de guests nie te veel te doen schrikken. Eenvoud en continuiteit zijn nu eenmaal de grondvesten van een succes. Louter commercieel gezien dan.
|
|
||||
|
||||
Daar heb je wel gelijk Driesco, maar je moet ook af en toe bijschaven om niet te ouwbollig te lijken... Met nieuwe frisse logo'tjes kan er al veel veranderen... Ook onderaan op de pagina staat er handige info die eigenlijk verloren gaat door de "onoverzichtelijkheid"...
|
||||
|
||||
Quote:
Depaddock zal in zijn standaard-layout (als er ooit meerdere komen) nooit een graphics-paradijs worden ... De info is is op depaddock nog veruit superieur aan de voorstelling ervan. Toch moet je vaststellen dat er nog ruimte is voor verbetering ... Daarmee dat ik hier een duidelijke vraagstelling doe wat er nog beter zou kunnen ... eens we een duidelijk zicht hebben op wat er beter kan, zal ik dit uitwerken ... Ik vind dat Tibo een punt heeft als hij zegt ... dat de manier waarop we nu bovenaan de pagina info verschaffen (lopende tekst over depaddock-merchandise) bijzonder saai is ... Dus verwacht geen drastische wijzigingen ... alles zal op zijn tijd gebeuren, en iedereen zal nog ruimschoots de tijd hebben om voorstellen tot verbeteringen te beoordelen ... airco
|
||||
|
||||
Je kan misschien inspiratie halen op andere forums die v-bulletin gebruiken. Misschien hebben die dinges die hier dan weer niet zijn maar toch handig zijn.
|
||||
|
||||
mja die ideeën heb ik genoeg ...
maar als ik al mijn ideeën nu verkondig dan komen er 500 mogelijkheden bij die allemaal een nut hebben. Toch begrijpt niemand heel het forum dan nog ... Het is niet de eerste keer dat ik nadenk over nieuwe mogelijkheden en/of aanpassingen (dit hield ook het bekijken van andere boards in (ik heb er al een paar 100 gedaan ![]() Dit is eerder eens gezond brainstormen met alle leden van depaddock ... Alle ideeën zullen door mij, en de andere admin's in overweging genomen worden, waarna aanpassingen zullen gebeuren
|
||||
|
||||
mag ik nog 1 ding zegge? Tuurlijk mag da (is hier een forum voor iet hé) Ik gaan da ni zegge om te slijme hé, is gewoon de waarheid.
Ik vin dees forum gewoon de max. Iedereen kan mé mekaar lache, der zen gen amokzaaiers nimeer. Da is toch waar nen admin nor streeft zeker. En als ge da kunt verwezenlijken kunde ni anders dan goe zijn. Prachtig werk van alle admins. En ik hoop datter na da 1 jaar nog veel moge bijkome. Vwala, da wouwek zegge. En ik ben er zeker van da vele het mé mij eens zijn. Greetzzz, yvdp (perre)
|
||||
|
||||
Wat ne slijmbal!
![]() Kwestie van wat amok te zaaien hé ![]() Ik vind dat we het zeer goed doen tot op heden. Toch vind ik dat ne 'clash' af en toe wel eens moet kunnen. Het is niet de bedoeling dat iemand iets post en de rest het daar volledig mee eens is. Daarna moet ge immers ook gewoon verder kunnen hé. Is misschien een ideetje: een "bad-ass meter". Dit wordt een soort meter waarop de medeposters door een simpele klik kunnen aangeven of ze het eens of oneens zijn met iemand zijn uitspraak. Iemand kan een prima betoog houden maar door niemand gevolgd worden of iemand kan bullshit verkondigen die door iedereen geslikt wordt.
|
||||
|
||||
Ik wil die irritante levelmetertjes weg. Waarom hebben we levels nodig we zijn toch allemaal gelijk ?
|
|