De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 11-06-2002, 11:11
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular

Ik heb eerlijk gezegd Ecuador, China, en nog wa van die "zwakke" landen gezien, en ik vond dat die allemaal sneller en technischer zijn dan de Belgen ...
Reply With Quote
Old 11-06-2002, 12:17
Stipey Stipey is offline
De Paddock Regular

Ik ben nog steeds van mening dat ge nooit een oordeel moogt vellen over een ploeg of basis van 1 of 2 matchen... Wie weet spelen ze een mooie match tegen Rusland die ze overtuigend winnen en hun de groepszege bezorgt; dan zal iedereen plots weer de matchen tegen Japan en Tunesië vergeten zijn en zich volledig achter de ploeg zetten.

...en als ze dan verliezen; so be it... het is maar een spel, geen nationale ramp.
Reply With Quote
Old 11-06-2002, 12:37
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Als het nu een amateur-tornooi was, dan zou ik het met je eens zijn Stipey ... dit is echter iets anders ...

Dit zijn Profs ... Mensen die vet betaald worden om topprestaties te leveren ... Mensen die maandenlang klaargestoomd worden tot het WK ... als je er dan bent moet je prestatie's leveren, of op zijn minst een massa vechtlust en inzet.

Mijn maag draait rond als ik lees dat deze vedetten elk 1 miljoen verdienen alleen om nog maar mee te vliegen naar Japan (nog geen bal getrapt) ... Op de koop toe als dan de inzet nog ontbreekt
Stuur dan FC denderwindeke naar het WK he ... Die zullen veel harder verliezen, maar als ze inzet tonen is me dat meer waard dan die vedetten...

Als ze winnen tegen de Russen zal er inderdaad veel kritiek verdwijnen ... maar dat wil niet zeggen dat we nu tevreden moeten zijn over de voorbije 2 matchen he (omdat ze nog niet uitgeschakeld zijn.

airco
Old 11-06-2002, 12:55
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

ja en om even terug te komen op die halve finale
das misschien wat hoog gegrepen, maar als je onze groep ziet voor het WK begon, dan meen ik dat groepswinst echt wel 50% kans op succes kent
en dan kom je tegen turkije of costa rica, ook haalbaar
en dan zit je al in de kwartfinale en dan kom je de eerste superploeg tegen, die je als underdog beschouwt, en daarbovenop komt dat je tegen dan al bewezen hebt dat de ploeg in vorm is, dus die match winnen en je staat in de halve finale. kent de tegenstander in de halve finale hetzelfde verloop als ons, dan is er opnieuw 50% kans dat je doorstoot en dus wel in de finale staat ... en dan is alles mogelijk!

statistiek van vrijdag zit nog een beetje in mijne kop
Old 11-06-2002, 13:28
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

mja de Turken zou ik niet als gewonnen spel beschouwen zene ... er zitten toch nog altijd een hoop klasbakken zoals Hakan Sukur in die ploeg ...

airco
Old 11-06-2002, 14:03
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

zie nor België- turkije op Euro2000. toen moeste ze daar ok van winne--> uitslag: 0-2 en belgen nor huis.
Old 11-06-2002, 15:05
Anneke's Avatar
Anneke Anneke is offline
De Paddock Regular

komaan iedereen :-) beetje optimisme ;-) waarom zouden onze duiveltjes daarachter nog moeite doen als iedereen ze toch afbreekt??? nog ff duimen tot vrijdag... en dan zien we wel

maar in ieder geval we zijn beter dan de huidige wereldkampioen he; wij hebben al gescoort en wij hebben tenminste een beetje punten...

en weet ge da goe is aan zo voetbal???, omdat de match nie zo interessant is hebben wij veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer tijd om naar de schoon benen en kontjes te kijken ;-)
Reply With Quote
Old 11-06-2002, 15:24
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

spijtig dat ze het WK vrouwenvoetbal nie uitzenden he
Old 11-06-2002, 23:11
Anneke's Avatar
Anneke Anneke is offline
De Paddock Regular

bwa aan een wk vrouwenvoetbal heb ik eigenlijk nix he
dus laat de mannen het daar maar presteren; is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel interessanter
Reply With Quote
Old 12-06-2002, 07:34
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Airco, het wk vrouwenvoetbal wordt wel uitgezonden, nl op eurosport. Wanneer da is weet ik wel nie juist. En terwijl Anneke naar die benen en kontjes kijkt kan ik teminste ongestoord naar de match zien :-D

Greetz

Barry
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules