![]() |
|
|
||||
|
||||
jawadde 3 dikke kussen voor al die belgische spelers!!!
da was nu eens voetbal seh!! en als we nu nog wa chance hadden gehad met de scheidsrechter had de match der wel wat anders uit gezien!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Awel wa Beemer hie zegt is just vin ik ook, die scheidsrechter had de neiging om wa meer in het voordeel van de Brazilianen. Ik had da gevoel ook helverwege de match en het kan nog nie wegens wraak zen want er was nog geen goal gevalle. De Belgen waren echt wel heeeel goed ma ze kunne zelf geen spel make, dat is nu eenmaal zo vind ik, die spele even goed als hun tegenstrever, krijgen zen een goede dan spelen ze ook goed, krijge ze een mindere spele ze ook minder.De bewijzen hiervan zijn er, trouwens het zen ook maar mensen(woorden van Waseige), geen robbotten.Ma alleszins wie nu nog negatieve comentaar heeft op de Belgen is nen dikken debiel zelle, misschien zelfs nen dikke nek, als em het beter kan waaro mston die er dan niet, voila. BELGIE WAS PRACHTIG
|
||||
|
||||
Applaus voor de duivels, jammer van die afgekeurde goal
![]() |
|
||||
|
||||
Ze hebben fantastisch gespeeld, alleen de scheidsrechter en pech hielden ons van een stunt. Toch kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat er meer inzat als we met een echte spits speelden (Sonck dus) ipv Verheyen. Straf trouwens dat hij de nationale ploeg een last noemt, waarvan hij nu verlost is. Het zou moeten een eer zijn, geef mij dan maar Yves Vanderhaeghe, die zou zelfs op krukken willen meedoen.
|
|
||||
|
||||
Ja kijk, ik ben zeker geen supporter van Verheyen, maar hij heeft al meermaals zijn nut bewezen voor de nationale ploeg en vandaag vond ik hem zeker niet onaardig spelen. Ok, met Sonck scoor je misschien sneller, maar Verheyen speelt ook op het middenveld goed mee en dat is niet zozeer Sonck zijn specialiteit. En dat hij ermee stopt? Tja, jammer, maar dat vindt ik ook van Walem en Wilmots!
Op een dag als vandaag kan iedereen trots zijn dat ze Belg zijn! En de mensen die vinden dat Brazilië de kwalificatie verdiend hebben (niet op het forum!!), wake up!!!! Barry |
|
||||
|
||||
Proficiat aan de Belgische spelers
![]() Maar vrijdag gaat Engeland een fameus pak slaag krijgen ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Goed supporteren hé Mario ! |
|
||||
|
||||
Grappig, ge moet eens deze tekst lezen...
http://www.standaard.be/nieuws/sport...ype=detail.asp
|
||||
|
||||
tja een correcte analyse van de match he. Het mag dan wel geschreven zijn door de persoon die de duivels op hun grondvesten deed beven, maar hij blijft wel objectief.
|
||||
|
||||
Oeps sorry verkeerd tekstje, bedoelde een ander
http://www.standaard.be/nieuws/sport...ype=detail.asp Ik doelde hierop...
|
||||
|
||||
Quote:
Maar ja, als ze winnen, spelen ze zeker nog 2 matchen en dan zit ik ginder. Na de carnavalsgekte enkele jaren geleden wil ik ook wel eens de voetbalgekte daar meemaken en meebeleven uiteraard.
|
||||
|
||||
lol
![]() deze is inderdaad iets humoristischer
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |